Wypalanie tego terenu zajęło by masę czasu, a i tak podczas tego większość roślinności powinna się "naprawić" chociaż trochę Mogli chociaż zrobić, aby wszystko wracało do normy po 1 albo 2 dniach. A nie po oddaleniu się na jakąś tam odległość ;|
I FC2 ma pewne niedociągnięcie W jakikolwiek sposób Buddies (towarzysze) nas ratują od śmierci zawsze strzelają (nawet do ognia). Trochę to głupie, gdy giniemy właśnie np. od ognia gdy wokół nikogo nie było, a podchodzi do ciebie towarzysz i strzela do ch... wie czego
SaS TrooP napisał(a):A to już jest marketing. Za to nie mozna ich winić. OFP2 też jest pokazane jako cudo, choć będzie z tego *%&@#. To działa tak samo w każdej grze.
Edit: W tej grze zabija sie jakieś mutanty ?
Szczerze mówiąc, to ja w OFP2 nie widzę póki co niczego fajnego- prócz grafiki. To chyba będzie stary ofp z trochę innym interfejsem, sterowaniem i grafiką. Zresztą- czekamy do 2009.
W grze nie ma ani jednego mutanta. Są za to zwierzęta, które zwykle uciekają jak nas zobaczą- czasami fajnie lądują nam pod kolami (wiem, miłośnik przyrody ze mnie )
Zalecany, aby uzyskać najlepsze wrażenia w grze Far Cry 2:
?Od czasu, gdy zaczęliśmy pracę nad Far Cry 2 w początkach 2005 roku, wykorzystywaliśmy procesory graficzne GeForce do tworzenia gry i ściśle współpracowaliśmy z inżynierami firmy NVIDIA. Chociaż Far Cry 2 zapewnia rewelacyjną rozgrywkę na wielu systemach, użytkownicy kart GeForce mogą oczekiwać, że będą mogli się cieszyć tą grą dosłownie ?W sposób, w jaki powinno się w nią grać? (?The Way It Was Meant To Be Played?). - Louis-Pierre Pharand, Ubisoft, producent Far Cry 2
FC2 zanudza. Wolę już pograć w Witchera
kowek napisał(a):A tam. Ten efekt wg mnie jest średni. Ot strzelasz i nagle przestajesz, a Tutorial ci podaje, że wystarczy wciskać ciągle R. A, żeby odblokowanie broni wymagało więcej od gracza, to dopiero byłoby coś
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości