Enemy Territory: Quake Wars

Dyskusje na temat gier i szeroko rozumianej rozrywki mieszczącej się w ramach powyższej kategorii.

Enemy Territory: Quake Wars

Postprzez Touchdown w 11 Lip 2006, 14:44

Image


Nie ma na forum tematu o tej grze, szczerze mówiac niespecjalnie sie nia interesuje jako gra... ale jako technologia, cóz, to zupelnie inna bajka. Postanowilem wyciagnac pare shotów, które najbardziej mi sie podobaja, sa tu i nowe i stare, ale wszystkie moim zdaniem robia niesamowite wrazenie. Jasne, CE2 wyglada lepiej, UE3 wyglada lepiej. Ale kogo to obchodzi, skoro juz na silniku D3 mozna osiagnac takie rezultaty. Zdecydowanie gra ukazuje pontencjal tej technologii i naprawde jest obecnie jedna z najlepiej wygladajacych gier.

Dodam, ze jest pare nowych filmików, które mozna znalezc na rozmaitych stronach.

01.
02.
03.
04.
05.
06.
07. - niesamowity las
08.
09.
10.
11.
12. - bjutiful
13. - drzewa!
14.

ET:QW jest bodajze pierwsza gra, która bedzie wykorzystywac ulepszony kod silnika D3, korzystajacy z technologii MegaTexture, umozliwiajacej tworzenie ogromnych i szczególowych przestrzeni (sama technika jest dosyc ciekawa).
Ostatnio edytowany przez Touchdown, 01 Gru 2006, 16:31, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Reklamy Google

Postprzez Soviet w 11 Lip 2006, 14:58

Jako wielki fan starego, dobrego ET musze przyznac, ze w ta gre nie mam zamiaru grac. Dla mnie to profanacja, wykorzystanie marki Enemy Territory do stworzenia jakiegos marnego klona BF2. Masowe strzelanki nie maja powodzenia przy liczbie graczy przekraczajacej 6vs6, do tego jeszcze pojazdy. Kolejna rzecz: grafika. Po co to komu? FPP przez net nastawia sie na widocznosc i szybkosc dzialania, czyli fps'y. Wiec mówie nie wszystkim antyaliazingom i innym blingom w sieciowych strzelankach, choc wiem, ze to i tak nieuniknione. Podsumowujac, czekajmy i miejmy nadzieje, ze RTCW2 zmieni cos w dzisiejszej modzie na "patrzcie jakie fajne, niegrywalne FPSy z piekna, bezuzyteczna grafika robimy".
r u avin a giggle m8? LA nie będzie.
Image
Awatar użytkownika
Soviet
Very Important Stalker

Posty: 2736
Dołączenie: 07 Maj 2005, 13:41
Ostatnio był: 30 Sty 2023, 16:16
Miejscowość: Wow
Kozaki: 787

Postprzez Touchdown w 11 Lip 2006, 16:29

Zmniejszyc detale na minimum i po klopocie.
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Postprzez Soviet w 11 Lip 2006, 17:19

Otóz to, chodzi o bezcelowosc. Rozumiem, ze znajdzie sie sporo osób, które beda chcialy podziwiac w tej grze grafike, ale znakomita wiekszosc oleje ten aspekt i wylaczy wodotryski. Moim skromniutkim zdaniem wybajerzona grafika nadaje sie do gier stricte single playerowych, a gry skierowane na net, zwlaszcza strzelanki, powinny skupic sie na plynnosci dzialania na slabszych komputerach i kodzie sieciowym, grafike pozostawiajac na dalszym planie. Nie mówie oczywiscie, ze nie nalezy zajmowac sie nia wcale, wystarczy, zeby nie klula w oczy, czego przykladem jest WoW, czy tez AAO.

Moze jeszcze dodam, ze premiera spodziewana jest na w 2007.
r u avin a giggle m8? LA nie będzie.
Image
Awatar użytkownika
Soviet
Very Important Stalker

Posty: 2736
Dołączenie: 07 Maj 2005, 13:41
Ostatnio był: 30 Sty 2023, 16:16
Miejscowość: Wow
Kozaki: 787

Postprzez limak122 w 11 Lip 2006, 17:53

E tam czepiasz sie, moze w ogóle nie powinno byc textur i shaderów (chodz to niemozliwe hehe) ? To co powiesz na UT 2007 niesamowita grafika i na pewno niesamowita grywalnosc bedzie, i ta grafika na pewnoe nie bedzie kosztem czegos innego. JAk nie pasuje to mozna przeciez dac wszystko na low, tylko AA x4 AF x 8 1280x1024 i bedziesz mial dobra jakosc obrazu i duzo FPS. (za duzo "i", wiem)


Co do gry, to nie czekam na nia, jak wyjdzie to sie zobaczy demo, jak sie spodoba to sie kupi w sklepie. Moge pomarzyc o full detalch.

Soviet masz [censored/fajny] Avatar :D

Aha mam nadzieje, ze nie bedzie klasy ani broni snajperskiej. Nienawidze tych [censored] camperów.
Awatar użytkownika
limak122
Łowca

Posty: 461
Dołączenie: 05 Lis 2005, 19:49
Ostatnio był: 04 Lis 2014, 14:28
Miejscowość: City17
Kozaki: 1

Postprzez mons w 11 Lip 2006, 18:37

Wole swiat Quak'a niz Wolfensteina...ta gra pod zwgledem grafiki bedzie swietna, jak zgamepleyem to juz nie jestem pewiem, ale licze na doswiadczenie twórców...
A tak w ogóle to nie cierpie ET :D wole CSS.

btw. - limak122 popatrz na drugi screen od Touchdawna - jest kampa na slonie :D
Image
Awatar użytkownika
mons
Łowca

Posty: 485
Dołączenie: 26 Wrz 2005, 18:49
Ostatnio był: 26 Kwi 2011, 17:43
Miejscowość: Stolica
Kozaki: 1

Postprzez ST4LK3R w 11 Lip 2006, 18:40

Gra mnie nigdy nie interesowala... Grafika? Zwykly postep, zadna rewelacja, czy rewolucja... Piekne widoki? Dlaczego gry na sile maja byc bardziej kolorowe i szczególowe, niz to, co widze za onem?
Co do UT 2K7 - ta seria grafika i grywalnoscia zawsze bila innych na glowe i nie inaczej bedzie teraz... Marne FPP prezentujace mozliwosci kompa, na którego musze wydac 4000 zostawiam mniej wymagajacym...
AMD FX-8350 @4500 | Gigabyte GA-970A-UD3 | 2x 4GB DDR3 1600 Kingston | Gigabyte GF 660 OC | OCZ Vertex 4 SSD | OCZ ModXStream Pro 600W | Iiyama E2407HDS | Windows 7 Pro.

Canon EOS 550D | LG 4X HD | Fiat Stilo 2007 MultiJet 150 KM.
Awatar użytkownika
ST4LK3R
Retired

Posty: 1309
Dołączenie: 28 Lip 2005, 15:35
Ostatnio był: 17 Sty 2024, 12:18
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Kozaki: 9

Postprzez Touchdown w 11 Lip 2006, 19:31

Nie lubie takiego podejscia. Jak by to byl engine fear, to zachwytom nie byloby konca nad grafika. Wszystko takie piekne, szczególowe! Ale jak engine D3, to od razu to zle, a to niedobrze, a to nierealistyczne, a to niepotrzebne. Dla mnie UE3 zawsze wygladal jak D3e na sterydach (co ciekawe niedawno natrafilem na opinie pewnej znanej persony, która twierdzi tak samo), tez "tylko" postep. Dodali ss, hdr, pm, ale poza tym to tylko lepsze tekstury i niewiele wiecej, nie wspominajac, ze UE3 nie wprowadza zadnych nowinek w kwestii samego renderingu, w przeciwienstwie do QW (MegaTexture) czy X-Ray (Deffered Shading). Wlasnie S.T.4.L.K.3.R., podoba ci sie UE3, a to co ma QW juz nie, bo za bardzo przybajerzone? A mam ci udowodnic, ze UT07 wyglada znacznie, znacznie gorzej pod tym wzgledem? Spójrz laskawie tu, lub tu. Naprawde jestem zaszokowany slyszac, ze QW jest zbyt kolorowy i (gulp) bardziej szczególowy niz realny swiat, jednoczesnie czytajac opinie o graficznej przewadze UT07, który wcale nie jest mniej kolorowy.

limak122
Sovietowi chodzilo tylko (tak wnioskuje) o gry online. Nawiasem mówiac, cos takiego bylo w Painkillerze, postacie mogly byc bez tekstur. :)

mons
Trzeba zrozumiec, ze hardcore'owi fani ET woleliby widziec ET2 w klimatach Wolfa. ;)
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Postprzez Soviet w 11 Lip 2006, 19:59

Touchdown napisał(a):Trzeba zrozumiec, ze hardcore'owi fani ET woleliby widziec ET2 w klimatach Wolfa. ;)


Egzekli. Dlatego czekamy na RTCW2.
r u avin a giggle m8? LA nie będzie.
Image
Awatar użytkownika
Soviet
Very Important Stalker

Posty: 2736
Dołączenie: 07 Maj 2005, 13:41
Ostatnio był: 30 Sty 2023, 16:16
Miejscowość: Wow
Kozaki: 787

Postprzez limak122 w 11 Lip 2006, 22:01

TEz bedzie na engine dooma 3 :D
Awatar użytkownika
limak122
Łowca

Posty: 461
Dołączenie: 05 Lis 2005, 19:49
Ostatnio był: 04 Lis 2014, 14:28
Miejscowość: City17
Kozaki: 1

Postprzez mons w 11 Lip 2006, 22:08

Touchdown napisał(a):Trzeba zrozumiec, ze hardcore'owi fani ET woleliby widziec ET2 w klimatach Wolfa. ;)


co rozumiesz przez pojecie "hardcorowi" ? :D
Image
Awatar użytkownika
mons
Łowca

Posty: 485
Dołączenie: 26 Wrz 2005, 18:49
Ostatnio był: 26 Kwi 2011, 17:43
Miejscowość: Stolica
Kozaki: 1

Postprzez ST4LK3R w 12 Lip 2006, 19:29

Ja jestem na 99% pewien, ze UT 2007 bedzie mialo wysoka grywalnosc... I to dla mni enajwazniejsze...

Co do RTCW 2 - to ma byc na D3??? Na tym daremnym D3??? :| Oglupieli...
AMD FX-8350 @4500 | Gigabyte GA-970A-UD3 | 2x 4GB DDR3 1600 Kingston | Gigabyte GF 660 OC | OCZ Vertex 4 SSD | OCZ ModXStream Pro 600W | Iiyama E2407HDS | Windows 7 Pro.

Canon EOS 550D | LG 4X HD | Fiat Stilo 2007 MultiJet 150 KM.
Awatar użytkownika
ST4LK3R
Retired

Posty: 1309
Dołączenie: 28 Lip 2005, 15:35
Ostatnio był: 17 Sty 2024, 12:18
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Kozaki: 9

Następna

Powróć do Inne gry

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości