Enemy Territory: Quake Wars

Dyskusje na temat gier i szeroko rozumianej rozrywki mieszczącej się w ramach powyższej kategorii.

Postprzez Touchdown w 12 Lip 2006, 20:01

S.T.4.L.K.3.R.
Naprawde mnie zadziwiasz. To juz nie jest tak, ze ty nie lubisz D3e. Ty go nienawidzisz z calej sily. Daremny? Twoim zdaniem to co prezentuje QW jest kiepskie? Daruj, ale taka opinia jest juz naprawde dziwna. To jest przynajmniej bardzo dobre, lepsze od Prey'a, duzo lepsze od D3, lepsze od Source, a tobie nadal nie pasuje. Nie wiem skad masz taka uraze to tego silnika, który de facto jest jednym z najlepszych, na dodatek bardzo chwalonym za stabilnosc.

Tak czy inaczej, ocenianie gry przez pryzmat silnika, na którym jest tworzona, jest raczej chybiona strategia.
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Reklamy Google

Postprzez limak122 w 12 Lip 2006, 20:02

Juz pierwsze info. bylo rok temu.

Po przeczytaniu posta Touchdowna.

Ja nie lubie gry doom 3, kocham H-l 2, ale silnik doom 3 (jaka jest jego nazwa | Po prostu Doom 3 Engine :) |) jest naprawde bardzo dobrym silnikiem, a swoje pazurki pokazal dopiero w q4, a potem w Prey, teraz tylko trzeba czekac na ET, a potem RTCW 2 :D Jest tez podobny do UE 3. (tak na oko oczywiscie)
Engine source niby taki dobry, ale jeszcze nigdzie nie pokazal na co go tak naprawde stac, moze kiedys...
Awatar użytkownika
limak122
Łowca

Posty: 461
Dołączenie: 05 Lis 2005, 19:49
Ostatnio był: 04 Lis 2014, 14:28
Miejscowość: City17
Kozaki: 1

Postprzez ST4LK3R w 13 Lip 2006, 18:35

Doom 3 mi siepodobal, jako gra... W czasie, gdy postwal byl w miare ladny, chociaz klimatu podupadal. Ale na rok premiery oceniam ja dobrze... A silnik D3? On pokazuje pazurki? Chyba pikselowate pazurki, które w HIGH i VERY HIGH nie róznia sie niczym, po za tym, ze te 'very' wymagaja baaardzo mocnego kompa... Gra pierwotnie projektowana pod GF 3 Ti zostala stworzona jako male izdebki z ciemnymi miejscami tuszujacymi niedoróbki i drzwiami obnizajacymi wymagania... Od poczatku nie byl to nadzwyczaj wpsanialy silnik... Baaa, nawet nazwy zadnej nie ma ;)
AMD FX-8350 @4500 | Gigabyte GA-970A-UD3 | 2x 4GB DDR3 1600 Kingston | Gigabyte GF 660 OC | OCZ Vertex 4 SSD | OCZ ModXStream Pro 600W | Iiyama E2407HDS | Windows 7 Pro.

Canon EOS 550D | LG 4X HD | Fiat Stilo 2007 MultiJet 150 KM.
Awatar użytkownika
ST4LK3R
Retired

Posty: 1309
Dołączenie: 28 Lip 2005, 15:35
Ostatnio był: 17 Sty 2024, 12:18
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Kozaki: 9

Postprzez Boras w 13 Lip 2006, 20:30

Ale programisci Tworzacy QW podejzewam ze nie wykozystaja silnika bez wczesniejszych modyfikacji, czlowieku, jesli dostali instrukcje obslugi ( kto probowal przerobic czyjs program ten wie o czym mowie) to moga zmienic tak duzo ze nawet sobie tego nie wyobrazamy ;} Takie moje zdanie
Core duo 1,86 stoj±ce na asusie p5w dh deluxe
2 giga ramu g.skill'a na 800
i moje dziecko ukochane radeon x1900xtx
cieszy mnie to niezmiernie
Awatar użytkownika
Boras
Tropiciel

Posty: 286
Dołączenie: 21 Mar 2006, 14:42
Ostatnio był: 03 Sty 2016, 16:07
Miejscowość: Sie biara dzieci?
Kozaki: 3

Postprzez Touchdown w 13 Lip 2006, 22:02

Boras napisał(a):Ale programisci Tworzacy QW podejzewam ze nie wykozystaja silnika bez wczesniejszych modyfikacji, czlowieku, jesli dostali instrukcje obslugi ( kto probowal przerobic czyjs program ten wie o czym mowie) to moga zmienic tak duzo ze nawet sobie tego nie wyobrazamy ;} Takie moje zdanie


Owszem, bardzo duza zmiana jest wspomniany MegaTexture, który jest odpowiedzia na krytyke D3e zwiazana z trudnosciami w renderowaniu duzych przestrzeni. Razem z MT wiele ograniczen zniknelo. Ale swoja droga za sama technologie nadal odpowiada Carmack.
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Poprzednia

Powróć do Inne gry

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości