Doom

Dyskusje na temat gier i szeroko rozumianej rozrywki mieszczącej się w ramach powyższej kategorii.

Re: Doom

Postprzez doomer77 w 15 Cze 2015, 22:20

Trzeba zbierać na nowego kompa...
Ciekaw jestem tego edytora map. Budowanie z gotowych klocków jest fajne, ale jeśli customizacja ma się ograniczać do dodawania skrzyń i buchających płomieni, to średni pomysł. Chciałbym edytor w pełnym tego słowa znaczeniu, budowanie i teksturowanie brył od zera, jak to miało miejsce kiedyś.
Awatar użytkownika
doomer77
Tropiciel

Posty: 328
Dołączenie: 08 Sty 2015, 21:03
Ostatnio był: 11 Lis 2022, 11:32
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 69

Reklamy Google

Re: Doom

Postprzez Kudkudak w 15 Cze 2015, 23:18

Co tu dużo gadać, gra idzie w bardzo dobrą stronę, wygląda jak stary Doom przeniesiony do teraźniejszości :D Piękny, piękny *&%$^*. Jest kilka drobnych szczegółów, które albo mi nie pasują, albo niepokoją, ale raczej nie ma się nad czym rozwodzić, bo wygląda pięknie.

vandr napisał(a):Ale będę naku*wiał, ło jezusicku. <wielkieoczy>


Pierw obadaj brutala :bj:
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: Doom

Postprzez BJ Blazkowicz w 21 Cze 2015, 22:36

Mnie tam niepokoi parę detali. Np. wskakiwanie na skrzynie, etc. oczywiście musieli zastosować bzdurne animacje które pozbawianą nas na chwilę kontroli nad postacią. Mógłby po prostu wskoczyć na cholerną skrzynkę, animacja zbędna. Secundo: podwójny skok. W doomie ku*wa? Ostatnie i najważniejsze to siła strzelby, znowu popełniają błąd trójki gdzie jeżeli nie wsadzisz komuś strzelby w dupę to go śrut nie dosięgnie. A no i karabin plazmowy to jakiś żart.
Image
Voiton laulut soi ainiaan!

Za ten post BJ Blazkowicz otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Kudkudak.
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 13 Sty 2023, 21:57
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: Doom

Postprzez M3Fis70 w 21 Cze 2015, 23:47

Ja właśnie w 1 i 2 a w szczególności 3 czułem się jak gość, który ma wyku*wiście wielkiego pecha i znalazł się w niewłaściwym miejscu i czasie. I co więcej był "zwykłym marine", a to wygląda jakby Nomadowi poj*bały się wyspy z bazą UAC... Sieczka sama w sobie wygląda fajnie jednak.
No,ale ciągle nie łączy mi się jakoś Crysis z Doom'em. Raczej jestem na nie.
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Re: Doom

Postprzez paintball_0 w 24 Cze 2015, 23:11

Czy wiecie, że nowy Doom miał wyglądać tak?



Sądząc z co po niektórych komentarzy wolelibyście, żeby gra właśnie tak się prezentowała.
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

Re: Doom

Postprzez meJKu w 25 Cze 2015, 09:31

I jak widać z tego konceptu nic się nie zmarnowało. Bo rozbili to na Rage i Dooma.
Awatar użytkownika
meJKu
Weteran

Posty: 680
Dołączenie: 04 Gru 2007, 22:21
Ostatnio był: 07 Mar 2024, 17:41
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 111

Re: Doom

Postprzez paintball_0 w 25 Cze 2015, 11:45

To prawda. Z wyjątkiem tego, że RAGE był robiony przez lata na bazie kompletnie innej filozofii rozgrywki niż CoDy, a DOOM został zrobiony praktycznie od zera w ciągu kilku ostatnich lat przez nowo zatrudnionych pracowników ID. Tak więc wszystko się zgadza. :P

O tym, że The New Order też miało wyglądać jak Call of Duty już nie wspomnę.
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

Re: Doom

Postprzez BJ Blazkowicz w 25 Cze 2015, 17:46

Dzięki bogu ze tak nie skończył. Doom nigdy nie miał być grą w której główną rolę miało by odgrywać opowiadanie jakiejś tam wzniosłej fabuły (w 3 próbowali i wyszła kupa). W 1 i 2 części całą fabułę stanowiło kilka plansz z tekstem (w skrócie: "Marine, UAC zje*ało i to sążniście, sprowadziliśmy piekło na naszą stację kosmiczną i pech chciał ze jesteś idealną maszyną do zabijania, wyrżnij wszystko co się rusza.") i to wystarczyło, chodziło o rozgrywkę, o kopanie cyberdemona w klejnoty aż mu nosem wypadną.
Image
Voiton laulut soi ainiaan!

Za ten post BJ Blazkowicz otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive vandr.
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 13 Sty 2023, 21:57
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: Doom

Postprzez atikabubu w 22 Paź 2015, 18:11

Nom. :tm:

Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 01 Sty 2024, 01:00
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: Doom

Postprzez doomer77 w 22 Paź 2015, 20:32

Pomysł z Revenantem fajny, podoba mi się :) Ciekawsze niż Quad. Zresztą przypomina to nieco Quake'a, nawalanka w starym stylu, ale w innym środowisku.
Natomiast skrzywiłem się, jak zobaczyłem te wszystkie atrybuty "nowoczesnych" strzelanek multi. Ekran zawalony niepotrzebnymi informacjami. Na choinkę te wylatujące liczby z przeciwników? Mam liczyć w pamięci, ile zostało mu życia? Skoro biega, znaczy że trzeba dobić. Przejrzystość ekranu liczy się tu bardziej, niż pierdyliard informacji o wszystkim.
Ale jak znam ID, to będzie można te wszystkie bajery wyłączyć.
Awatar użytkownika
doomer77
Tropiciel

Posty: 328
Dołączenie: 08 Sty 2015, 21:03
Ostatnio był: 11 Lis 2022, 11:32
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 69

Re: Doom

Postprzez Omnibus w 04 Lut 2016, 18:19

Romero napisał nowy poziom do pierwszego DOOMa https://www.dropbox.com/s/2x2ee3r51986d ... b.zip?dl=0

Jakby komuś się udało ominąć:

Powiem tak: wszystko łądnie. Na dzień dzisiejszy to implementacja brutala w dzisiejszej szacie graficznej.
Niewiele z tego wynika, ale z tego co można zobaczyć, wydaje się, że może wzmocnili shotguna i usunęli te podświetlenia przeciwników przed egzekucją. A to by były kroki w dobrym kierunku.
Rzekomo jest tez info, że podwójny skok będzie opcją, a nie ficzerem. Też dobrze.
Awatar użytkownika
Omnibus
Łowca

Posty: 536
Dołączenie: 20 Lut 2013, 09:07
Ostatnio był: 01 Mar 2021, 15:28
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 153

Re: Doom

Postprzez Szagart w 06 Lut 2016, 06:12

Przyznaję, że oczekuję nowego Doom'a. Lecz po Fallout 4 i kiepskich teksturach w Wolfenie sceptycznie podchodzę do produkcji Bethesda. I tak kupię z czystego sentymentu, ale wymagania będą chyba cholernie wysokie, czy może dzisiejszy standard? 970+8 Ramu?
|| i7-9700K 5.00GHz | 16GB DDR4 RAM | Asus Strix RTX 2070 Super Advanced 8GB GDDR6 | Windows 10 x64 ||
Szagart
Ekspert

Posty: 707
Dołączenie: 30 Paź 2013, 00:54
Ostatnio był: 20 Sie 2023, 19:41
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 76

PoprzedniaNastępna

Powróć do Inne gry

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości