Forum CCG - gra karciana w realiach forum

Dyskusje na temat gier i szeroko rozumianej rozrywki mieszczącej się w ramach powyższej kategorii.

Forum CCG - gra karciana w realiach forum

Postprzez Gizbarus w 05 Mar 2014, 16:50

Gotowe karty:
viewtopic.php?f=14&t=22871&p=305654#p305654


:

Dla nieobeznanych z tematem i osób, które wczoraj nie miały okazji zobaczyć rozmów na sb - luźno rzucono pomysł stworzenia gry karcianej w klimatach forumowych. Przy odrobinie chęci (bo nie ma co tu mówić o szczęściu) projekt wypali może i do czasu zlotu. W każdym razie, póki co celem założenia tego tematu jest wysłuchanie sugestii na temat użytkowników, którzy na kartach znaleźć się powinni, a także czym powinni się wyróżniać (czyt. nazwy ataków specjalnych, specyficzne zachowania i inne szczegóły, mogące pomóc w procesie tworzenia). Poniżej wrzucam listę, która powstała w mojej chorej głowie do tej pory - podzielona jest na tiery, od najwyższego, do najniższego.

Czekam na sugestie dot. poszczególnych użytkowników - być może także usunięcia co niektórych czy dodania innych. Kolejność na razie jest czysto teoretyczna - Method ma się tym niedługo zająć, tak więc zapewne w większości ulegnie to zmianie.

Mechanika jest w trakcie tworzenia, ale nie powinna wyróżniać się zbytnio od typowego CCG - każda karta ma wartość ataku, obrony i HP. Morale określa ilość otrzymywanych co turę kozaczków, które z kolei używa się do aktywowania ataków specjalnych i dokładania coraz to lepszych kart.


[EDITH PIAF oraz EDYTA BARTOSIEWICZ]

Z racji teoretycznego zakończenia prac... teoretycznych, poniżej prezentuję wersję beta instrukcji obsługi ( :suchar: ) oraz kompletną listę dostępnych kart. Jedyną rzeczą, która pozostała, jest zrobienie grafiki (niestety, Voldi umar na śmierć w Krakowie, jak widać po jego nieobecności) oraz wydrukowanie kart (przy czym nie wiadomo, czy Kowunio jeszcze nadal ma chęć się tym zająć, z racji, że już po zlocie :suchar: ).

Nazwy i słownictwo:

:

Atak - określa obrażenia, jakie karta zadaje przeciwnikowi. Liczba ataku jest odejmowana bezpośrednio od puli "życie". Ewentualnie może zostać obniżona bezpośrednio o wartość pancerza.

Życie - określa ile uszkodzeń może otrzymać karta zanim trzeba będzie ją zabrać ze stołu i umieścić na Wysypisku. Dzięki pewnym umiejętnościom specjalnym ilość aktualnego życia może przekroczyć wartość wypisaną na karcie.

Koszt - określa koszt umieszczenia karty na stole ("Centrum Zony"), jako karty aktywnej. Podana liczba jest bezpośrednio odejmowana od puli kozaczków posiadanych przez gracza.

Umiejętność - określa koszt aktywowania umiejętności specjalnej karty, wyrażony w kozaczkach. Umiejętności aktywne wymagają uiszczenia odpowiedniej opłaty do działania. Umiejętności pasywne działają cały czas, zazwyczaj do momentu usunięcia karty na Wysypisko.

Kontratak - każda karta po wykonaniu ataku, otrzymuje obrażenia równe punktom ataku karty, którą zaatakowała. Niektóre umiejętności pozwalają wykonywać ataki bez obawy o kontrę, a niektóre wręcz nie muszą wcale zawracać sobie tym głowy.

Trafienie krytyczne - niektóre umiejętności dają możliwość zadania trafienia krytycznego, czyli podwójnych obrażeń (Atak x2). Część kart potrafi także zanegować tę umiejętność.

Morale - morale określa bezpośrednio ile kozaczków co turę będzie otrzymywać gracz. Bazowa ilość wynosi 2 lub 4 (zależnie od wersji gry) i może zostać podniesiona lub obniżona przez umiejętności specjalne niektórych kart. Dodatkowy bonus zapewnia usunięcie karty przeciwnika ze stołu - za każdą kartę usuniętą w danej turze morale wzrasta jednorazowo o wprost proporcjonalną liczbę. Przykładowo - w ciągu jednej tury usuwając trzy karty przeciwnika i posiadając morale na poziomie 2 pkt, na koniec tury otrzymamy jednorazowo 5 kozaczków.

Kozaczki - waluta potrzebna do umieszczania na stole kart oraz aktywowania ich umiejętności specjalnych. Początkowa ilość wynosi 10 lub 20 pkt (zależnie od wariantu gry) pkt i w trakcie rozgrywki jest modyfikowana przez umieszczanie na stole kart, aktywowanie umiejętności specjalnych oraz w wyniku określonych ataków specjalnych przeciwnika.

Tura - na jedną turę składa się cały cykl kolejek wszystkich aktywnych kart znajdujących się na stole ("Centrum Zony"). Maksymalnie jedna tura trwa dziesięć kolejek, czyli tyle, ile na raz może znajdować się kart w Centrum Zony.

Kolejka - kolejka to inaczej jeden ruch wykonany przez jedną kartę. Maksymalnie dziesięć kolejek składa się na jedną turę.


Pole gry oraz jego opis:

:

Image


:

Image


:

Wysypisko - miejsce w które trafiają karty niezdatne do użytku, ponieważ ich życie spadło do zera. Kart które tam trafią, nie można już wykorzystać ponownie w tej samej rozgrywce.

Kordon - inaczej karty, które gracz ma w ręce. Z tej puli może korzystać, aby umieszczać karty na stole, czyli w Centrum Zony. Naturalnie zanim je tam umieści, musi uiścić odpowiednią opłatę w kozaczkach.

Centrum Zony - miejsce, w którym toczą się wszystkie walki między kartami i ogólnie leje się krew, pot oraz łzy. Tutaj kładzie się karty z puli trzymanej w ręce, czyli z Kordonu. Oczywiście przed umieszczeniem ich w Centrum Zony należy zapłacić kozaczkami - w końcu tamtejsze tereny słyną w wysokiego promieniowania. Karty należy układać tak, żeby się zazębiały, dzięki czemu można uniknąć zamieszania "która następna?".

Wielka Ziemia - pula przetasowanych kart, skąd gracz może dobrać jedną kartę na turę (lub więcej, jeśli użyje odpowiedniej umiejętności specjalnej) i przenieść ją do Kordonu, który ma w garści. Jeśli karty na Wielkiej Ziemi skończą się zanim gra dobiegnie końca... Cóż, jesteś w dupie.


Podstawowe zasady gry:

:

Gra toczy się pomiędzy dwoma graczami, którzy korzystają z jednej talii, potasowanej i losowo rozdzielonej między dwóch (wersja Cebulak) lub każdy korzysta z własnej (wersja Deluxe). Karty tasuje się odpowiednio i układa na Wielkiej Ziemi (patrz: Pole gry oraz jego opis). Następnie gracze dobierają stamtąd po pięć kart i biorą je do ręki (tzw. Kordon). Na początku należy wylosować, który z graczy pierwszy zacznie rozgrywkę - najlepiej rzucić monetą, czy kostką do gry. Nie warto powoływać się na długość stażu na forum czy inne czynniki nie mające odzwierciedlenia w rzeczywistości.

Po ustaleniu kolejności, gracz wylosowany jako pierwszy rozpoczyna grę, umieszczając na stole jedną kartę, uiszczając uprzednio odpowiednią opłatę w kozaczkach. Gracz, który jest drugi w kolejce umieszcza swoją wybraną kartę w taki sam sposób (patrz: Pole gry oraz jego opis -> Kordon). Nie jest konieczne, aby w każdej kolejce gracz umieszczał na stole kartę - jednak karty na przeciwko których nie znajduje się przeciwnik, zadają bezpośrednie obrażenia przeciwległemu graczowi, obniżając jego kozaczki o ilość równą punktom ataku. Gdy ilość kozaczków osiągnie wartość ujemną, gra się kończy zwycięstwem jednej ze stron.

Rozgrywka toczy się od strony lewej do prawej, patrząc oczami gracza rozpoczynającego grę. Gdy Centrum Zony jest zapełnione, nie można dokładać nowych kart. Każda karta po umieszczeniu w Centrum Zony nie może od razu wykonywać ataku oraz używać umiejętności specjalnych. Dopiero, kiedy tura dobiegnie końca, karty które w poprzedniej turze zostały umieszczone na stole, mogą wykonywać ataki oraz używać umiejętności specjalnych. Wyjątkiem są umiejętności pasywne, które aktywują się od razu po umieszczeniu takiej karty na stole - bez konieczności czekania do końca aktualnej tury.

Aktywowanie umiejętności karty jest traktowane jako atak - nie można więc w jednej kolejce użyć umiejętności specjalnej i do tego zaatakować karty znajdującej się naprzeciwko (chyba, że inaczej traktuje opis umiejętności). Nie można wykonać ataku specjalnego, jeśli posiada się zbyt małą liczbę kozaczków. W tej sytuacji pozostaje tylko czekać na przyrost z morale na końcu tury.

Przyrost morale wynosi bazowo 2 lub 4 pkt (zależnie od wersji), jednak co turę można otrzymać jednorazowy bonus do przyrostu, usuwając karty przeciwnika. Gdy usuniemy w danej turze dwie karty przeciwnika, otrzymamy dwa dodatkowe kozaczki gdy tura dobiegnie końca. Morale może zostać również podniesione przez poszczególne umiejętności, dzięki czemu przyrost jest jeszcze większy.

Każda karta może atakować tylko kartę, która znajduje się naprzeciwko niej (chyba że inaczej traktuje użyta umiejętność specjalna) - jeśli naprzeciwko znajduje się puste pole, karta wykonując atak obniża bezpośrednio pulę kozaczków przeciwnika, nie musząc się obawiać żadnej formy kontrataku. Kart również nie można umieszczać losowo na polu gry - kartę, którą bierzemy z Kordonu musimy umieścić na pierwszym wolnym miejscu od lewej strony, patrząc oczami gracza rozpoczynającego.

Gra toczy się do momentu, aż jeden z graczy straci wszystkie karty, zarówno na Wielkiej Ziemi jak i z Kordonu oraz Centrum Zony, lub gdy liczba jego kozaczków spadnie poniżej zera.


Wersje gry:

:

Deluxe - w tej wersji rozgrywki każdy z graczy posiada własną talię kart, przez co gra może toczyć się dłużej i posiada nieco mniejszy współczynnik losowości. Także ilości kozaczków oraz przyrost jest większy - każdy gracz otrzymuje na start 20 kozaczków i morale wynosi 4 punkty. Ilość kart branych z Wielkiej Ziemi do Kordonu na początku rozgrywki nie ulega zmianie i wynosi 5.

Cebulak - wersja rozgrywki dla biedaków, cebulaków i polaków. Dwaj gracze korzystają z jednej talii, rozdając karty równo po połowie między siebie. Gra z tego powodu jest krótsza, ale posiada większy współczynnik losowości - przy odrobinie pecha możemy otrzymać same słabe karty. Początkowe morale wynosi 2 punkty, otrzymywana na początek pula kozaczków to 10, a liczba kart brana z Wielkiej Ziemi do Kordonu to 5 sztuk.


Lista:

Tier Legendary - 4 karty

:

- Tak – „…chcę mieć nazwę użytkownika” (PASYWNE: powoduje obopólny rechot wśród użytkowników oraz innych internautów - +1 morale oraz – 4 ataku kart przeciwnika do czasu usunięcia go ze stołu)

Atak: 10
Życie: 12
Koszt: 5

- BARY – Gigastyczne Moderstwo (PASYWNE: zaskakuje pomysłowością – karty tieru 1 i 2 otrzymują bonus +1 ataku, natomiast karty tieru 3, 4 i 5 otrzymują +3 ataku, dopóki znajduje się on na stole. Ponadto wszystkie karty jednorazowo otrzymują 1 HP)

Atak: 8
Życie: 9
Koszt: 6

- caleb59 – Korsarz Zatoki Piratów (PASYWNE: jednorazowo załatwia dobry towar, wykorzystując znajomości - podczas umieszczenia go na stole dodaje 10 kozaczków, i zabiera 5 kozaczków przeciwnika)

Atak: 9
Życie: 12
Koszt: 7

- [IGNIS] – „nie kturzy z nas to hoje” (PASYWNE: dowala jak łysy grzywą o kant kuli – karty tieru 1, 2 i 3 otrzymują 100% szansy na trafienie krytyczne dopóki znajduje się on na stole)

Atak: 10
Życie: 8
Koszt: 5


Tier 5 - 4 karty

:

- klawisz - Wynalazca Piekła (PASYWNE: to on wszystko rozpoczął, dając życie okrutnemu tworowi, jakim jest strona stalker.pl - dopóki jest na stole, zapewnia 2 pkt pancerza wszystkim aktywnym kartom sojuszniczym)

Atak: 7
Życie: 8
Koszt: 6

- Terminus – Twój Argument Jest Inwalidą (AKTYWNE: uzasadnia przeciwnikowi bezcelowość dyskusji i swoją wyższość nad adwersarzem – obniża morale wroga o 3 oraz zadaje 4 uszkodzeń wszystkim kartom przeciwnika)

Atak: 6
Życie: 6
Koszt: 6
Umiejętność: 6

- Soviet – Piesio!\o/ (PASYWNE: pokazuje zdjęcia piesków z internetu, czym rozprasza użytkowników – zdolności pasywne i aktywne kart przeciwnika znajdujących się na stole zostają anulowane, dopóki Soviet znajduje się w grze)

Atak: 5
Życie: 8
Koszt: 5

- xKoweKx – „Wy ku*wa gnoje” (AKTYWNE: zawadiacko odpowiada na zarzuty adwersarzy – jednorazowo następne otrzymane uszkodzenia są również odbijane w stronę atakującego. Jeśli na stole znajduje się też Hoshka, xKoweKx może także odbić atak specjalny)

Atak: 8
Życie: 5
Koszt: 8
Umiejętność: 5


Tier 4 - 8 kart

:

- utak3r - Skrypty utak3ra (AKTYWNE: jego znajomość skryptów pozwala mu napisać prawdziwie niefunkcjonalny szajs, ku załamaniu nerwowemu graczy - następna karta przeciwnika jednorazowo nie wykonuje ataku, traci też możliwość wyprowadzenia kontry)

Atak: 5
Życie: 6
Koszt: 6
Umiejętność: 4

- Darth Rex – Brak Perspektyw (AKTYWNE: swoim nieprzemyślanym kierunkiem studiów i życiem bez perspektyw innych, niż praca w McDonalds, wzbudza współczucie reszty użytkowników - następne trzy karty przeciwnika nie wykonają kontrataku)

Atak: 4
Życie: 6
Koszt: 6
Umiejętność: 5

- vandr – Leśny Folwark (AKTYWNE: vandr ukrywa się w swoim folwarku, dzięki czemu nikt go nie widzi – jego atak obniża się o 2 pkt, ale przez trzy tury nie może być celem bezpośrednich ataków oraz kontr)

Atak: 4
Życie: 5
Koszt: 6
Umiejętność: 5

- Michu - "Pojawiam się i znikam" (PASYWNE: z racji częstych i długich absencji jest dość nieznany, pomimo sporego stażu, czym wywołuje częste niezrozumienie - podczas wykonywania ataków nie musi obawiać się kontry)

Atak: 3
Życie: 7
Koszt: 7

- Wheeljack – Warn z dupy :tm: (AKTYWNE: wlepia warna użytkownikowi – pozwala na usunięcie jednej karty z tieru 1 z aktywnej puli przeciwnika. Jeśli na stole aktywny jest xKoweKx, umożliwia usunięcie dwóch kart z tieru 1, lub jednej z tieru 2 albo 3)

Atak: 3
Życie: 6
Koszt: 7
Umiejętność: 6

- scigacz1975 - Lokalizacja Logów! (PASYWNE: roztacza opiekę nad forumowymi kotami, nowicjuszami czy ogólnie kretynami - karty tieru 1 dostają bonus + 2 ataku, dopóki scigacz1975 jest w grze)

Atak: 5
Życie: 4
Koszt: 7

- Adam – Atak Anakondy! (AKTYWNE: wszyscy pamiętają młodego Adama oraz jego początki na forum i nie krępują się mu o tym przypomnieć - obniżając swój atak o 2 pkt, podnosi morale o 2 pkt i atak pozostałych sojuszniczych kart o 1 pkt)

Atak: 4
Życie: 5
Koszt: 6
Umiejętność: 5

- djcycu – Sranie Żarem (AKTYWNE: Cycu zaczyna narzekać na niesprawiedliwość i głupotę wokoło – obniża własne morale o 1 pkt, ale za to odejmuje wszystkim aktywnym kartom przeciwnika 5 pkt ataku)

Atak: 5
Życie: 5
Koszt: 7
Umiejętność: 5


Tier 3 - 14 kart

:

- zdzicho – Grzybki Muszkatołowe (AKTYWNE: zachęca wybranego użytkownika do wciągnięcia kreski specyfiku swojej produkcji – wróg musi aktywować umiejętność specjalną danej karty na korzyść swego przeciwnika. W wypadku braku dostatecznej ilości kozaczków, umiejętność nie aktywuje się)

Atak: 3
Życie: 4
Koszt: 5
Umiejętność: 4

- Realkriss - Handel Teatrami (AKTYWNE: próbuje wcisnąć każdemu klientowi kolejny nikomu niepotrzebny budynek z czasów wczesnego Gierka, a w razie niepowodzenia reaguje typową damską agresją - przeciwnik traci 4 kozaczki LUB każda jego karta otrzymuje 3 pkt obrażeń [decyduje przeciwnik])

Atak: 4
Życie: 4
Koszt: 6
Umiejętność: 5

- The Witcher – „Witcher, gdzie screeny?” (PASYWNE: wodzi wszystkich za nos półprawdami i delikatnymi kłamstewkami niemalże jak rasowy polityk, a kiedy prawda wyjdzie na jaw, wszystkiemu zaprzecza - gdy jest usuwany ze stołu, dobierasz kolejne dwie karty z Wielkiej Ziemi do Kordonu)

Atak: 3
Życie: 5
Koszt: 5

- Universal – Burząca Krytyka (AKTYWNE: mieszając oponenta z błotem i wytykając mu najmniejsze błędy, odbiera mu chęć do życia - atak następnej w kolejce wrogiej karty spada o 3 pkt, dopóki Universal jest na stole)

Atak: 4
Życie: 4
Koszt: 5
Umiejętność: 4

- Glaeken – „Srałaś?” (PASYWNE: potrafi wybić z rytmu najbardziej skupionego człowieka swoimi pytaniami fizjologicznymi - neguje szanse na trafienie krytyczne wroga tak długo, jak znajduje się na stole)

Atak: 6
Życie: 4
Koszt: 4

- Przemek77 - "Graliście w Dwarf Fortress?" (AKTYWNE: prezentuje wszystkim graczom swoją ulubioną grę, powodując u sojuszników pełny politowania uśmiech i zamykanie oczu u wrogów - +1 HP sojuszniczych kart, -2 ataku przeciwnika)

Atak: 5
Życie: 4
Koszt: 6
Umiejętność: 5

- Matrix Strefa 14 – Betonowe Samoloty (AKTYWNE: kolejny dzień w pracy i kolejne awaryjne lądowanie - zadaje 3 pkt obrażeń wszystkim kartom na stole, także sojuszniczym)

Atak: 3
Życie: 4
Koszt: 6
Umiejętność: 4

- Tajemniczy - "Jest prabicie!" (PASYWNE: irytuje fanów określonej gry zaczepnymi komentarzami - neguje zdolność specjalną atikabubu oraz zyskuje +3 pkt ataku, jeśli ten znajduje się w drużynie przeciwnika)

Atak: 3
Życie: 5
Koszt: 5

- Cromm Cruac - Atmosferyczna Magia (AKTYWNE: miesza w cyklu pogodowym, dziennym oraz zmienia odległość Zony od słońca, powodując małą, lokalną katastrofę - zadaje 1 pkt obrażeń sojuszniczym kartom oraz 4 pkt obrażeń kartom przeciwnika)

Atak: 3
Życie: 6
Koszt: 6
Umiejętność: 5

- atikabubu – „A teraz #wot” (AKTYWNE: zanudza wszystkich, podając informację na temat gry, która nikogo nie interesuje - na jedną turę obniża morale przeciwnika o połowę, zaokrąglając w górę)

Atak: 4
Życie: 4
Koszt: 6
Umiejętność: 4

- Gizbarus - Uśmiech Cytrynowego Nihilizmu (AKTYWNE: kolejny raz pojawia się na forum w złym humorze, zrzędliwie zmuszając innych do czytania jego opowiadań - karty tieru 3 i 4 tracą 3 pkt ataku)

Atak: 5
Życie: 4
Koszt: 6
Umiejętność: 5

- xionc - "Nie zesraj się" (AKTYWNE/PASYWNE: ciętą ripostą i subtelnym sarkazmem ucisza przeciwnika - następne dwie karty przeciwnika w kolejce nie mogą wykonać ataku specjalnego. Przez cały czas obecności na stole blokuje umiejętność specjalną Glaekena)

Atak: 6
Życie: 4
Koszt: 6
Umiejętność: 4

- dorian - Legenda Pijanego Mistrza (AKTYWNE: dorian znów po ciężkim dniu wchodzi napity na sb, robiąc z siebie pośmiewisko – wszystkie ataki wroga w danej turze są skierowane w doriana)

Atak: 3
Życie: 8
Koszt: 6
Umiejętność: 4

- Crisu – Poznańskie Rapsy (AKTYWNE: rapując o zdradzieckich nastolatkach, buduje ducha w swoich współziomach i stulejach z forum - dodaje sojuszniczym kartom 2 pkt ataku i 2 pkt HP)

Atak: 4
Życie: 5
Koszt: 6
Umiejętność: 5


Tier 2 - 18 kart

:

- Wave - "Sprzedam wueske!" (AKTYWNE: dzięki swoim znakomitym zdolnościom handlowym oraz znajomości niewidzialnej ręki rynku, sprzedaje kozaczki za niezłą cenę - zabiera 4 kozaczki ze swojej puli, ale w zamian sojusznicze karty na stole otrzymują +5 HP)

Atak: 3
Życie: 4
Koszt: 5
Umiejętność: 4

- Alchemik – Atencyjna Dziwka (PASYWNE: stara się zwrócić na siebie uwagę, gadając co ślina na język przyniesie – przechwytuje 50% obrażeń zadawanych sojuszniczym kartom tieru 3, 4 i 5)

Atak: 2
Życie: 7
Koszt: 5

- Junx – „I tak nie dostaniesz moda” (PASYWNE: wielokrotnie spotkawszy się z odmową otrzymania wymarzonej rangi, stał się prawdziwie twardy - neguje 1 pkt wszystkich zadawanych mu obrażeń)

Atak: 3
Życie: 5
Koszt: 5

- Kuballa44 – Zapasy z Halibutem :tm: (PASYWNE: nikt nie potrafi tak, jak on zanudzić na śmierć wszystkich opowiastkami o rybach... - z nudów wyciągnij kolejną kartę z Wielkiej Ziemi, kiedy kładziesz go na stół)

Atak: 4
Życie: 4
Koszt: 4

- Papa Mobile – Pitolenie O Szopenie (PASYWNE: nikt nie chce wdawać się z nim w dyskusje, bo zawsze sprowadzają się do tego samego - każda karta którą zaatakuje, nie wyprowadza wobec niego kontrataku)

Atak: 3
Życie: 5
Koszt: 6

- KOSHI – 1410, Suko! (AKTYWNE: odczytuje wybrany rozdział swojego opowiadania, czym wzbudza rechot wśród przeciwników, którzy stawiają mu kozaczki - otrzymuje +1 kozaczka za każdą aktywną kartę na stole)

Atak: 4
Życie: 4
Koszt: 6
Umiejętność: 3

- Method – „Proszę o kozaczki!” (AKTYWNE: zarzuca przeciwnikowi, że ten żebrze o kozaki – obniża jego pulę o 4 kozaki)

Atak: 3
Życie: 3
Koszt: 5
Umiejętność: 3

- Pangia – „Trzeci miesiąc bez warna!” (AKTYWNE: jak szybko wraca, tak szybko odchodzi, co wpływa na przeciwników – pozbawia ich możliwości wykorzystania specjalnego ataku w danej turze, odbierając sobie możliwość wykonania ruchu w następnej turze)

Atak: 5
Życie: 4
Koszt: 4
Umiejętność: 3

- Dżuz - "Dżuz, gdzie rysunek? :tm: " (AKTYWNE: jego opieszałość udziela się przeciwnikom - obniża ich atak o 2 pkt na dwa kolejne ciosy)

Atak: 4
Życie: 3
Koszt: 6
Umiejętność: 3

- Voldi - „Co za żebral” (PASYWNE: nieustępliwie prosi o przywileje i zasługi – do czasu usunięcia ze stołu zabiera co turę jednego kozaczka z przyrostu przeciwnika i daje go swojej drużynie)

Atak: 3
Życie: 5
Koszt: 6

- SkullDagger - "Ktoś w ogóle zna tego gimbusa?" (PASYWNE: figuruje na liście użytkowników już parę lat, pisze posty... i to tyle - umieszczenie go w Centrum Zony nie kosztuje żadnych kozaczków)

Atak: 3
Życie: 3
Koszt: 0

- trojanuch - "A może by tak dodać jeszcze smoki...?" (AKTYWNE: miesza jak szalony w spawnie przeciwników na Zatonie, ku radości masochistów i załamaniu nerwowemu reszty - w następnej turze pozwala na wyciągnięcie dwóch kart z Wielkiej Ziemi, zamiast jednej)

Atak: 4
Życie: 4
Koszt: 5
Umiejętność: 2

- Kpuc - Kryptoportals (AKTYWNE: po kolejnej kłótni na forum, ucieka się do ciosu poniżej pasa i wzywa posiłki ze swojej rodzimej strony - na koniec tury otrzymujesz dodatkową kartę z Wielkiej Ziemi)

Atak: 3
Życie: 5
Koszt: 5
Umiejętność: 2

- Tormentor - Cierpienia Młodego Gimbusa (PASYWNE: żeby nie wydać się jako gimbus, często siedzi cicho w kątku i nie zabiera głosu - pierwszy jego atak po umieszczeniu go na stole nie wywołuje kontrataku)

Atak: 4
Życie: 5
Koszt: 4

- Kudkudak - Beka Moder (AKTYWNE: jako jeden z wielu userów, próbuje zabrać się za moderstwo, co wychodzi mu raczej jak morderstwo (na dobrym smaku i całej idei modyfikowania gry) - pozwala zabrać przeciwnikowi jedną losową kartę z Kordonu i umieścić ją na Wysypisku)

Atak: 3
Życie: 3
Koszt: 4
Umiejętność: 3

- BJ Blazkowicz – Piczej Gruñón (AKTYWNE: narzeka i marudzi, czym irytuje przeciwnika – uniemożliwia mu użycie umiejętności specjalnych przez jedną turę. Nie dotyczy zdolności pasywnych)

Atak: 4
Życie: 5
Koszt: 6
Umiejętność: 4

- szm – „Nom” (AKTYWNE: jego sceptycyzm oraz skinowskie szkolenie pozwalają mu zanegować wszystko – zatrzymuje jeden normalny atak przeciwnika w danej turze)

Atak: 4
Życie: 3
Koszt: 4
Umiejętność: 3

- Woland – Buk, Honor, Żydowskie Elfy (AKTYWNE: uwielbia malować ściany i sufity na biało - oślepia karty tieru 1, uniemożliwiając im wykonywanie kontrataków do czasu, dopóki znajduje się na stole)

Atak: 2
Życie: 6
Koszt: 5
Umiejętność: 2


Tier 1 - 22 karty

:

- Natasza – Maskotka Gangu Motocyklowego (AKTYWNE: w wypadku obrażenia przez kogoś, czy niezdrowej atencji, łapie za telefon i drżącym głosem wzywa na pomoc Drwala, Łysego, Siwego i innych kolegów spod klatki - do końca tury, kiedy otrzyma ona bezpośrednie obrażenia, możesz dobrać kartę z Wielkiej Ziemi do Kordonu)

Atak: 2
Życie: 4
Koszt: 4
Umiejętność: 3

- Chisu – Stalkerstwo SBckie (AKTYWNE: zawstydza starocioty swoim szpiegowaniem wieczorami na SB i zapisywaniem co bardziej pogrążających cytatów - odejmuje 1 pkt ataku kartom tieru 4 i 5 dopóki znajduje się na stole)

Atak: 1
Życie: 3
Koszt: 5
Umiejętność: 3

- Hoshka – Loszka Kowunia (PASYWNE: jeśli na stole znajduje się xKoweKx, zwiększa możliwości jego zdolności specjalnej oraz zyskuje 1 pkt ataku)

Atak: 2
Życie: 3
Koszt: 3

- Darth Avalon – “…Jedynej Słusznej Ideologii…” (AKTYWNE: irytuje użytkowników swoimi fantastycznymi masońskimi teoriami politycznymi z marsa - obniża o 2 pkt atak kart z tieru 2, 3 i 4, ale za to otrzymuje o 50% większe uszkodzenia)

Atak: 1
Życie: 6
Koszt: 4
Umiejętność: 3

- Krzyk19 – Siła Cytatu (AKTYWNE: nikt nie chce być tam, gdzie Krzyk, ale za to wielu uwielbia wypijać mu wódkę - za koszt 3 kozaków, gracz jest przez jedną turę chroniony przed atakami specjalnymi przeciwnika)

Atak: 2
Życie: 2
Koszt: 3
Umiejętność: 3

- agata – „Buzibuzi” (AKTYWNE: swoją słodką do nudności osobowością wpływa dobrze na użytkowników - dodaje sojuszniczym kartom 1 HP)

Atak: 1
Życie: 2
Koszt: 3
Umiejętność: 2

- Dziab_Dziab – Fap_fap_fap...(PASYWNE: dzięki swojemu nickowi, dość szybko została dolepiona mu łatka fapka, czym robi konkurencję Wolandowi - neguje zdolność specjalną Wolanda tak długo, jak pozostaje na stole)

Atak: 2
Życie: 3
Koszt: 4

- Gorianov – „To należy to stalkerteam!” (AKTYWNE: wywołuje kłótnię z każdym, kto wkleja linki do polonizacji gdziekolwiek indziej, niż na jego rodzimą stronę – przechwytuje 25% następnego przyrostu kozaczków przeciwnika, zaokrąglając w dół)

Atak: 2
Życie: 2
Koszt: 4
Umiejętność: 2

- Meesh – Człowiek, Który Poszukuje (AKTYWNE: irytuje użytkowników swoją osobowością oraz przekonaniem, że zawsze ma rację - wybrana sojusznicza karta otrzymuje +1 pkt ataku)

Atak: 1
Życie: 2
Koszt: 3
Umiejętność: 2

- AlexStalker – Słit Focia (AKTYWNE: przykuwa uwagę swoimi zdjęciami – karta, która zostanie przez nią zaatakowana, przez jedną turę kieruje kontrataki w najbliższą sojuszniczą kartę, zamiast w atakującego)

Atak: 1
Życie: 2
Koszt: 4
Umiejętność: 3

- margarita - "Czemu piszecie z tego samego IP?" (PASYWNE: z racji koneksji rodzinnych posiada to samo IP co inny użytkownik, czym przykuwa uwagę władz - otrzymuje 2 pkt ataku, jeśli na stole znajduje się Wunderwaffe)

Atak: 1
Życie: 3
Koszt: 3

- T-man - oTumanienie (AKTYWNE: czasem sam nie wie, co robi, czym powoduje niemałe ogłupienie przeciwników - karty tieru 1 przeciwnika tracą na jedną turę zdolność kontrataku)

Atak: 2
Życie: 2
Koszt: 2
Umiejętność: 2

- Najemnik - "Loszki po 23:00" (AKTYWNE: pojawiając się wieczorem na SB, zaczyna zasypywać je zdjęciami roznegliżowanych dziewcząt, ku uciesze samców i irytacji samic - dodaje 2 pkt HP męskim kartom, ale odejmuje 1 pkt ataku żeńskim)

Atak: 2
Życie: 2
Koszt: 4
Umiejętność: 3

- Cysiu - „Chłopaki, jednak mnie nie będzie” (AKTYWNE: irytuje użytkowników swoją absencją na planowanym zlocie, czym wywołuje szał bojowy - następna karta sojusznicza otrzymuje szansę 100% na trafienie krytyczne)

Atak: 1
Życie: 2
Koszt: 2
Umiejętność: 2

- Red Shoahert - "Przeczytasz to w końcu?" (AKTYWNE: nieustannie przymusza do czytania jego opowiadań, przez co powoduje irytację sporej części użytkowników - zadaje 1 pkt obrażeń wszystkim kartom przeciwnika na stole z tieru 1 i 2)

Atak: 1
Życie: 3
Koszt: 3
Umiejętność: 2

- StalkerCell - ZoneCellMod (AKTYWNE: jego lenistwo i powolne działanie udzielają się przeciwnikowi - on i karty tieru 1 i 2 przeciwnika tracą możliwość wykonywania ataku i kontrataku przez jedną turę)

Atak: 2
Życie: 2
Koszt: 3
Umiejętność: 3

- Wunderwaffe - "Nie ma czegoś takiego jak AK-47" (AKTYWNE: jak każdy nastolatek, posiada ogromną wiedzę na temat broni palnej, przewyższającą nawet jej producentów - dodaje 1 ataku sojuszniczym kartom na stole)

Atak: 1
Życie: 2
Koszt: 4
Umiejętność: 2

- Piłat – Bandycki Lord (AKTYWNE: jako samozwańczy przywódca grupy panów w dresach i kamizelkach z naszywką marihuany na plecach, czuje się w obowiązku pobrać haracz od nowo przybyłych - do końca tury przeciwnik musi płacić dodatkowego kozaczka za dołożenie każdej karty do Centrum Zony lub użycie umiejętności specjalnej)

Atak: 2
Życie: 2
Koszt: 2
Umiejętność: 3

- ViS - "Lwów jest częścią Polski!" (AKTYWNE: wtrącając swoje trzy grosze do dyskusji, powoduje jej natychmiastowe zakończenie - zatrzymuje działanie dowolnej umiejętności specjalnej przeciwnika. Jeśli żadna nie jest aktywna, powstrzymuje przed atakiem następną kartę wroga)

Atak: 1
Życie: 2
Koszt: 3
Umiejętność: 3

- Canthir - "Wujowe foty Canthira" (AKTYWNE: kolejny raz wrzuca na forum swoje zdjęcia, powodując znudzenie użytkowników - obniża własne morale o 1 pkt i morale przeciwnika o 3 pkt)

Atak: 2
Życie: 2
Koszt: 4
Umiejętność: 2

- tomasz4815 – “Dała się zaprosić do kina!” (PASYWNE: stulejarskie nawyki powodują, że cieszy się jak szalony z każdej atencji płci przeciwnej – dostaje bonus +1 ataku za każdą kartę płci żeńskiej na stole)

Atak: 2
Życie: 3
Koszt: 4

- nati20 – „Wynoś się stąd, Stalkerze!” (PASYWNE: onieśmiela męskich użytkowników forum swą delikatnością i współczuciem – w wypadku zaatakowania płci męskiej, nie musi obawiać się kontrataku)

Atak: 1
Życie: 2
Koszt: 2
Ostatnio edytowany przez Gizbarus 23 Wrz 2014, 18:04, edytowano w sumie 41 razy
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir

Za ten post Gizbarus otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Krzyk19, Method, Universal, Alchemik, Cysiu, Wunderwaffe, nismoztune, Junx, agata.
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 07 Cze 2023, 10:07
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Reklamy Google

Re: Forum CCG

Postprzez Voldi w 05 Mar 2014, 17:04

Wolanda dałbym wyżej :caleb:

I czemu ja tak nisko, pauko? Nie siedzę na fb, bo nie mam czasu. Zasługi z foruma się nie liczo?
Image
Awatar użytkownika
Voldi
Ekspert

Posty: 843
Dołączenie: 29 Gru 2011, 11:11
Ostatnio był: 27 Kwi 2023, 17:28
Miejscowość: Kraków/Hajnówka
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 426

Re: Forum CCG

Postprzez Gizbarus w 05 Mar 2014, 17:10

Jak pisałem, kolejność na razie jest w dużej mierze losowa - zwłaszcza, jeśli idzie o tiery poniżej 5. Nie sugeruj kto powinien być wyżej, a kto niżej, bo tym zajmie się Method :P
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 07 Cze 2023, 10:07
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: Forum CCG

Postprzez KoweK w 05 Mar 2014, 17:16

Jeżeli ta gra wyjdzie i będzie "działać" to wydrukuję ją na zlot. Będziem grali. :D
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: Forum CCG

Postprzez Gizbarus w 05 Mar 2014, 17:19

Powiem tak - parę tygodni pisania i wszystko będzie na cacy. Kriss pomoże z zasadami, Meth zrobi listę w kierunku stażu oraz ilości postów, ja za parę dni skończę statystyki oraz ataki specjalne. Jedyne co zostaje, to zrobienie podstawowej szaty graficznej i ewentualny wydruk. Na zlot jak znalazł ;)
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 07 Cze 2023, 10:07
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: Forum CCG

Postprzez Leo0502 w 05 Mar 2014, 17:26

Mam jedną propozycję:
StalkerCell - ZoneCellMod (Jego lenistwo i powolne działanie udzielają się przeciwnikowi. On i karty tieru 1 i 2 przeciwnika tracą możliwość wykonywania ataku i kontrataku prze jedną turę)

Za ten post Leo0502 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gizbarus.
Leo0502
Tropiciel

Posty: 358
Dołączenie: 20 Wrz 2012, 18:10
Ostatnio był: 24 Maj 2023, 12:49
Miejscowość: Pierdziszewice wylotem na Dupów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SPSA14
Kozaki: 140

Re: Forum CCG

Postprzez Pangia w 05 Mar 2014, 17:28

„Trzeci miesiąc bez warna!”? Aż dziw, że nie „Wietnamska Ryba Ściekowa”… W ogóle dziw, że się załapałem :P
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: Forum CCG

Postprzez Gizbarus w 05 Mar 2014, 17:30

Pangia, jakoś tak mniej więcej brzmiał twój okrzyk szczęścia na dwa tygodnie przed banem, nie? Jakbyś miał może cytat, to najwyżej bym to zmienił.

Leo - dobry pomysł. Nie wiedziałem za bardzo co tam wrzucić ;)
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 07 Cze 2023, 10:07
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: Forum CCG

Postprzez Voldi w 05 Mar 2014, 17:40

Ja mogę porobić jakieś grafiki :) Uderz w PW, to się dogadamy.
Image
Awatar użytkownika
Voldi
Ekspert

Posty: 843
Dołączenie: 29 Gru 2011, 11:11
Ostatnio był: 27 Kwi 2023, 17:28
Miejscowość: Kraków/Hajnówka
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 426

Re: Forum CCG

Postprzez Pangia w 05 Mar 2014, 17:45

Gizbarus napisał(a):Pangia, jakoś tak mniej więcej brzmiał twój okrzyk szczęścia na dwa tygodnie przed banem, nie? Jakbyś miał może cytat, to najwyżej bym to zmienił.

Pamiętam, pamiętam. Ale gdzie mi się tam chce cytatu szukać… :P
No więc skoro trzymamy się warnów, to może „Jak szybko wraca, tak szybko odchodzi, co wpływa na przeciwników – pozbawia ich możliwości wykorzystania specjalnego ataku w danej turze, odbierając sobie możliwość wykonania ruchu w następnej kolejce”? Trzyma się to jakoś koncepcji… „gameplaya”?
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: Forum CCG

Postprzez Gizbarus w 05 Mar 2014, 18:14

Pangia, myślę, że pasuje. W razie konkretnych zmian w mechanice, wszystko się dostosuje.

Przy okazji, dodałem parę nowych ataków specjalnych w niższych tierach.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 07 Cze 2023, 10:07
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: Forum CCG

Postprzez Krzyk19 w 05 Mar 2014, 18:17

Siła cytatu - Krzyk jest zdenerwowany na cytujące go osoby, ale im więcej postów pisze tym więcej traci kozaków i się pogrąża. Nikt nie chce pisać w temacie w którym on się pojawił, a ludzie mają go gdzieś. Gracz traci pięć kozaków, ale jest chroniony przed atakami specjalnymi przez turę. Wiem gonwo, a nie moc.
Ostatnio edytowany przez Krzyk19, 27 Mar 2014, 21:54, edytowano w sumie 1 raz
Krzyk19
Tropiciel

Posty: 347
Dołączenie: 25 Sty 2014, 19:48
Ostatnio był: 02 Sty 2018, 11:38
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 53

Następna

Powróć do Inne gry

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość