Spec Ops: The Line

Dyskusje na temat gier i szeroko rozumianej rozrywki mieszczącej się w ramach powyższej kategorii.

Re: Spec Ops: The Line

Postprzez Szpagin w 03 Lis 2013, 20:50

@Pangia: Dowodzona przez Walkera (gracza) drużyna trafia na spory obóz wroga. Jedynym sposobem na przejście dalej jest atak przy użyciu moździerza strzelającego pociskami z białym fosforem. Po zniszczeniu wrogów przechodzimy przez spalony obóz, wokół trupy i ranni.
:

Potem trafiamy na rannego żołnierza, który wyjawia nam, że "My tylko pomagaliśmy". Okazuje się, że spaliliśmy obóz dla uchodźców.

I to nie jest żadna cut-scenka, zrobiliśmy to własnoręcznie.
Image
Awatar użytkownika
Szpagin
Legenda

Posty: 1187
Dołączenie: 26 Wrz 2009, 11:39
Ostatnio był: 15 Gru 2021, 23:24
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 238

Reklamy Google

Re: Spec Ops: The Line

Postprzez Pangia w 03 Lis 2013, 21:49

Aha… Czyli, jak widzę, przekroczyliśmy kolejną barierę przy tworzeniu gier komputerowych. Teraz pora na dzieci.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: Spec Ops: The Line

Postprzez Soviet w 03 Lis 2013, 21:54

Granica sranica,
:

matka z dzieckiem jest właśnie jedną z ofiar fosforu.
r u avin a giggle m8? LA nie będzie.
Image
Awatar użytkownika
Soviet
Very Important Stalker

Posty: 2736
Dołączenie: 07 Maj 2005, 13:41
Ostatnio był: 30 Sty 2023, 16:16
Miejscowość: Wow
Kozaki: 787

Re: Spec Ops: The Line

Postprzez KoweK w 03 Lis 2013, 22:01

Pangia napisał(a):Teraz pora na dzieci.

Ja nadal czekam na GTA, w którym będę mógł przejeżdżać dzieciaki i biedne zwierzątka domowe. :E
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: Spec Ops: The Line

Postprzez Terminus w 01 Mar 2014, 21:53

Nic odkrywczego nie powiem, pisząc że to Jądro Ciemności Josepha Conrada w wydaniu komputerowym. Tym razem pułkownik Konrad jest panem Kurtz'em czy raczej pułkownikiem Kurtz'em z Czasu Apokalipsy.

W pewnym momencie pomyślałem, że powinna być opcja pozwalająca głównemu bohaterowi przerwać tę wędrówkę w kolejne kręgi dubajskiego piekła poprzez palnięcie sobie w łeb. Okazało się, że twórcy dali mu taką możliwość gdy już dotrze do ostatniego kręgu i spojrzy sobie w twarz. Za to zakończenie twórcy gry zdobyli mój szacunek.
I za kilka genialnych miejscówek. I za to, że od pewnego momentu zacząłem się zastanawiać nad każdym strzałem. Za wybory czy strzelamy w tłum czy w powietrze.

Nie wiem tylko, czy moje wybory mają na cokolwiek wpływ. Podejmowałem decyzje ale w ostatnim rozdziale mogłem wybrać każde z 4 zakończeń.
:

W sumie nawet 5:
1. samobójstwo
2. strzelamy do Konrada i poddajemy się
3. j.w. walczymy i wybijamy patrol
4. j.w. walczymy i giniemy
5. Konrad strzela do nas
.
CREDO [łac. Wierzę]
Awatar użytkownika
Terminus
Deliryk

Posty: 3955
Dołączenie: 22 Cze 2007, 06:15
Ostatnio był: 21 Lip 2022, 18:56
Kozaki: 1440

Re: Spec Ops: The Line

Postprzez Soviet w 01 Mar 2014, 22:15

Nie miały znaczenia, na końcu są zawsze te same wybory.

A tak serio to nic nie ma znaczenia, bo:
:

bohater tak naprawdę umarł już w katastrofie helikoptera na początku, a reszta to tylko piekło i ponowne przeżywanie swoich czynów - taką wizję przedstawił sam Walt Williams, autor scenariusza.

Za każdym razem, gdy jesteśmy w "prawdziwym" świecie, podczas przejść ekran staje się czarny, ale gdy mamy do czynienia z halucynacjami lub właśnie martwym bohaterem, ekran robi się biały - białe jest także zakończenie, gdy niby wracamy do domu.

Oczywiście, każdy może sobie postrzegać fabułę jak tylko chce, ale to imo fajna ciekawostka :D.
r u avin a giggle m8? LA nie będzie.
Image

Za ten post Soviet otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Terminus.
Awatar użytkownika
Soviet
Very Important Stalker

Posty: 2736
Dołączenie: 07 Maj 2005, 13:41
Ostatnio był: 30 Sty 2023, 16:16
Miejscowość: Wow
Kozaki: 787

Re: Spec Ops: The Line

Postprzez Terminus w 01 Mar 2014, 23:00

No...

:

W tym kontekście takie wstawki jak ta gdy Walker pełznie w stronę płonącej wieży nabierają sensu.
CREDO [łac. Wierzę]
Awatar użytkownika
Terminus
Deliryk

Posty: 3955
Dołączenie: 22 Cze 2007, 06:15
Ostatnio był: 21 Lip 2022, 18:56
Kozaki: 1440

Re: Spec Ops: The Line

Postprzez Wayathin w 23 Kwi 2014, 16:46

Jak dla mnie gra naprawdę spoko. Minusem jest początek, który jest nieco nudnawy ale warto go przetrwać.
Jest fajną odskocznią od innych strzelanek gdzie przez całą rozgrywkę wesoło sobie prujemy do hord przeciwników (w większości komunistów lub "tych złych")by na końcu otrzymać wielki napis "Wojna jest Zła" i listę płac. To też jest jedyna znana mi gra, w której zabijamy hAmerykańców. Smutne, że w Polsce jest dosyć mało znana mimo wydanego nieoficjalnego spolszczenia, gdy Ameryce wywarła na odbiorcach spore wrażenie. Pewnie z powodu popalonej flagi. Ktoś fajnie określił gierkę zdaniem "jedynym sposobem aby w nią wygrać jest przestać w nią grac".
Fajne jest to, ze wraz w (ha!)postępami w grze tło głównego menu się zmienia.
Tylko słabi i komuniści się uśmiechają.
Awatar użytkownika
Wayathin
Tropiciel

Posty: 240
Dołączenie: 13 Kwi 2011, 12:05
Ostatnio była: 15 Gru 2020, 08:01
Miejscowość: Tu i tam.
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 115

Re: Spec Ops: The Line

Postprzez Pangia w 30 Mar 2016, 21:29

W końcu pograłem. Recenzję na Steamie napisałem, ogółem rozczarowałem się. Jako strzelanka niezłe (choć z fatalnym sterowaniem), fabularnie z zajebistym pomysłem, ale wyjątkowo słabym wykonaniem. No po prostu to się kupy nie trzyma. A wystarczyło tylko zmienić niby drobny szczegół i sprawić, żeby misją Walkera było uwolnienie tego przeklętego (dosłownie i w przenośni) 33ego batalionu piechoty, a nie misją gracza. Dopiero po czasie dowiedziałem się, że są możliwe 4 zakończenia gry i, prawdę mówiąc, nie mam ochoty grać kolejny raz tylko po to, żeby je ujrzeć.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Poprzednia

Powróć do Inne gry

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość