Aliens: Colonial Marines

Dyskusje na temat gier i szeroko rozumianej rozrywki mieszczącej się w ramach powyższej kategorii.

Re: Aliens: Colonial Marines

Postprzez Ahmed1109 w 26 Sty 2013, 08:34

ten A:CM nawet wygląda ciekawie, oby był nieco podobny klimatem do kampanii marines w AvP
Awatar użytkownika
Ahmed1109
Stalker

Posty: 174
Dołączenie: 28 Lip 2012, 22:04
Ostatnio był: 10 Gru 2017, 15:37
Miejscowość: Wioska kotów
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: Aliens: Colonial Marines

Postprzez Stalker Rambo w 26 Sty 2013, 09:39

W końcu można przymierzyć z broni! Ja ogólnikowo nie mogę się doczekać. Oczywiście przed dniem zakupu zrobię sobie maraton filmowy całej sagi "aby lepiej poznać wroga" :E

Cieszy mnie że nie ma znaczników celów. Ostatnio jest to bardzo modne w grach, a w trzeciej części AvP, było to wręcz frustrujące.
Awatar użytkownika
Stalker Rambo
Weteran

Posty: 595
Dołączenie: 21 Paź 2011, 00:15
Ostatnio był: 08 Cze 2022, 18:27
Miejscowość: Starogard Gdański
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 142

Re: Aliens: Colonial Marines

Postprzez meJKu w 26 Sty 2013, 10:45

Grałem i mogę powiedzieć, że czułem się jakbym znowu grał w AvP 2011, jeśli chodzi o multiplayer. Miałem do czynienia z trybem obcy kontra marines, czyli typowy TDM. Niby nowe klasy, a jednak czułem się jakbym już w to kiedyś grał.

Jedyna nadzieja chyba w coopie. Ciekawe czy zapowiedzi typu "brak huda, detektor jako osobna broń, czy niesamowite AI" zostały zrealizowane.
Awatar użytkownika
meJKu
Weteran

Posty: 680
Dołączenie: 04 Gru 2007, 22:21
Ostatnio był: 07 Mar 2024, 17:41
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 111

Re: Aliens: Colonial Marines

Postprzez KoweK w 26 Sty 2013, 11:08

meJKu napisał(a):Ciekawe czy zapowiedzi typu "brak huda, detektor jako osobna broń, czy niesamowite AI" zostały zrealizowane.

Przecież te dwie pierwsze rzeczy, które wymieniłeś są w filmiku doriana. Co do AI to nie wiem czego spodziewasz się po tych potworkach.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: Aliens: Colonial Marines

Postprzez Gizbarus w 26 Sty 2013, 11:17

"Detektor jako osobna broń" - to wprawdzie kanoniczne, rozumiem to. Jednak nadal śmieszy mnie, że przy takim postępie technologicznym to urządzonko nie potrafi pikać nawet jeśli znajduje się na pasie :E Albo po prostu dlaczego marines nie mają ich np na nadgarstku :P Jednak z drugiej strony - wiadomo, ma to budować klimat, wiem ;)
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 07 Cze 2023, 10:07
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: Aliens: Colonial Marines

Postprzez meJKu w 26 Sty 2013, 11:29

xKoweKx napisał(a):Przecież te dwie pierwsze rzeczy, które wymieniłeś są w filmiku doriana. Co do AI to nie wiem czego spodziewasz się po tych potworkach.

Akurat przegapiłem ten filmik, bo z tego co widziałem na poprzednich, to był hud i inne takie pierdoły. Co do AI to źle się wyraziłem. Zapowiadano, że gra miała nastawiać na survival. Miało się budować na barykady, potyczki z obcymi miały być emocjonujące i unikatowe, a z filmików wynika, że to po prostu kolejny zwykły FPS.
Awatar użytkownika
meJKu
Weteran

Posty: 680
Dołączenie: 04 Gru 2007, 22:21
Ostatnio był: 07 Mar 2024, 17:41
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 111

Re: Aliens: Colonial Marines

Postprzez jalkavaki w 26 Sty 2013, 11:37

Właśnie we wszystkich poprzednich częściach giery o Obcych, Predziach I Marinach w(*pip*)ł mnie ten nieustanny detektor ruchu. Teraz, w końcu, ktoś z twórców obejżał film i stwierdził:
- "Stary, ale ten detektor to taka cegła wielka i nie da się jednoczeście trzymać M56 Smartgun i detektora".
I zrobili to osobno. A jeśl komuś przeszkadza takie utrudnienie to niech idzie grać w kłejka.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: Aliens: Colonial Marines

Postprzez KoweK w 15 Lut 2013, 00:09



Nie wiem co oni zrobili z tą grą. Kolejny S.T.A.L.K.E.R. jeśli o to chodzi...
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: Aliens: Colonial Marines

Postprzez meJKu w 15 Lut 2013, 00:16


A tutaj fajne porównanie. WHAT THE HELL.
Awatar użytkownika
meJKu
Weteran

Posty: 680
Dołączenie: 04 Gru 2007, 22:21
Ostatnio był: 07 Mar 2024, 17:41
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 111

Re: Aliens: Colonial Marines

Postprzez jalkavaki w 15 Lut 2013, 00:33

Recenzje ta gra ma bardzo słabe. Aż odechciało się mnie to kupować.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: Aliens: Colonial Marines

Postprzez kis104 w 15 Lut 2013, 01:02

Zawirowania gorsze niż przy Duke Nukem Forever : O I w sumie niż w modzie na sukces :x
Prawdziwy Stalker powinien zrobić w życiu trzy rzeczy:
1.Zabić chimerę.
2.Przetrwać emisję.
3.Wypić 5 kozaków czasie krótszym niż 3 minuty.
Awatar użytkownika
kis104
Łowca

Posty: 425
Dołączenie: 31 Maj 2010, 18:56
Ostatnio był: 12 Paź 2020, 11:22
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 43

Re: Aliens: Colonial Marines

Postprzez Szpagin w 15 Lut 2013, 02:10

Dopiero luty, a już mamy mocnego kandydata na rozczarowanie roku 2013. Po tym, co widziałem na YT, nie mogę się pozbyć wrażenie, że Gearbox nawet nie starał się, by gra była dobra. Po prostu chcieli zdążyć z premierą.
Image
Awatar użytkownika
Szpagin
Legenda

Posty: 1187
Dołączenie: 26 Wrz 2009, 11:39
Ostatnio był: 15 Gru 2021, 23:24
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 238

PoprzedniaNastępna

Powróć do Inne gry

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości