Dead Island

Dyskusje na temat gier i szeroko rozumianej rozrywki mieszczącej się w ramach powyższej kategorii.

Dead Island

Postprzez KoweK w 18 Lut 2011, 01:00

Czyli kolejna produkcja, na którą czekam od lat... Po 4 letniej ciszy, w końcu jakieś video! Porównując screeny z roku 2007 i 2011 można zobaczyć znaczny postęp w grafice. Premiera? W tym roku! Wg mnie rok 2011 będzie pełen niesamowitych gier.

Nowy "trailer" jak dla mnie jest jednym z najlepiej zrobionych w historii... Wiadomo, że to nie jest in-game, ale film ma to COŚ! Poza tym rzadkością jest śmierć/przemoc wobec dzieci w grach.



"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack

Za ten post KoweK otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive von Carstein, dorian.
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Reklamy Google

Re: Dead Island

Postprzez Przemek77 w 18 Lut 2011, 07:52

Pomimo, że nie przepadam za grami z ogólnie pojętymi "zombiakami" to na Dead Island czekam dośc niecierpliwie. Przede wszytskim z uwagi na to, że nie ma to być radosna sieczka a'la Resident Evil czy inny House of the Dead - ale gra w której nastawia się głównie na przeżycie w skrajnie nieprzyjaznym środowisku. Drugą sprawą jest to, że nie będziemy tam jakimś kolejnym wcieleniem Johna Matrixa z armatą za pazuchą, ale do obrony będziemy wykorzystywać elementy "wystroju środowiska", prawa fizyki (zastawianie pułapek) etc.. Jestem bardzo ciekawy jak to będzie rozwiązane.
Gotowy jest już Chrome 5 - nowy silnik na którym DI prawdopodobnie będzie pełzać (na nim też ma chodzić Calll of Juarez 3) - Chrome 4 już był piękny i wydajny - ciekawe co dalej.
Pijany listonosz ze świata modliszek
Przywozi mi listy, i niszczy mi ciszę,
Której nie ma i tak;
Bo jest dziecko moje i sny atomowe,
I myśli myśliwce co są odrzutowe -
Ich huk - to dla mnie - znak.
Awatar użytkownika
Przemek77
Przewodnik

Posty: 904
Dołączenie: 26 Maj 2008, 13:17
Ostatnio był: 29 Gru 2022, 21:38
Miejscowość: LUBLIN
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 118

Re: Dead Island

Postprzez paintball_0 w 18 Lut 2011, 10:23

Silnik Chrome dowolnej generacji ma dwie zasadnicze słabości:

Pierwsza to drewniane sterowanie. Każda gra na nim ma problemy z poruszaniem się gracza po mapie. Niewidzialne ściany, płotki nie do przeskoczenia, pancerne krzaki nie do sforsowania i temu podobne. Wystarczy trochę pograć w dowolną grę i od razu człowiek czuje, że sterowanie jest jakieś nienaturalne.

Druga to nienaturalne oświetlenie. Każda gra wygląda tak, jakby rozgrywała się przy częściowym zaćmieniu słońca. Nawet przedmioty w pełnym słońcu wydają się słabo oświetlone. Oglądam właśnie gameplay z Nail'da i jest dokładnie tak, jakby słońce dawało za mało światła. Jeśli w innych silnikach graficznych żarówki w grach dają 60W, to w Chrome enginach są powkręcane same 25'ki ;) Obserwowałem to samo zjawisko w Chrome 1, w Space Force, w Call of Juarez 1 i w Sniper: ghost warrior. W Dead Island może to przejść, ale i tak będę się męczył, patrząc w ekran. Wiem, że można rozjaśnić obraz w opcjach, ale nie ma możliwości zmiany kontrastu, z którym w grach na Chrome engine coś jest zdecydowanie nie w porządku.

Kolejne generacje Chrome engine są zawsze coraz lepsze. Mamy coraz ładniejszą grafikę, coraz lepszą optymalizację i coraz to nowe efekty graficzne, ale te dwa elementy silnika pozostają niezmienione i nie potrafię zrozumieć dlaczego.
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

Re: Dead Island

Postprzez Przemek77 w 18 Lut 2011, 11:41

paintball_0 napisał(a):Pierwsza to drewniane sterowanie. Każda gra na nim ma problemy z poruszaniem się gracza po mapie. Niewidzialne ściany, płotki nie do przeskoczenia, pancerne krzaki nie do sforsowania i temu podobne. Wystarczy trochę pograć w dowolną grę i od razu człowiek czuje, że sterowanie jest jakieś nienaturalne.

Mieszasz ze sobą dwie różne rzeczy - niewidzialne ściany, pancerne krzaczki i tak dalej to akurat kwestia tworzenia map w taki a nie inny sposób. Sterowanie zaś w grach "chromowych" jakoś nigdy mnie nie odrzucało specjalnie, według mnie jest bardzo wygodne i "elastyczne".
Pijany listonosz ze świata modliszek
Przywozi mi listy, i niszczy mi ciszę,
Której nie ma i tak;
Bo jest dziecko moje i sny atomowe,
I myśli myśliwce co są odrzutowe -
Ich huk - to dla mnie - znak.
Awatar użytkownika
Przemek77
Przewodnik

Posty: 904
Dołączenie: 26 Maj 2008, 13:17
Ostatnio był: 29 Gru 2022, 21:38
Miejscowość: LUBLIN
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 118

Re: Dead Island

Postprzez The Witcher w 18 Lut 2011, 13:41

Byłem pewien, że ta gra nie istnieje! :o Nie ma co, trailer mocny. W tym roku ciężko będzie u mnie z kasą - Wiedźmin 2, Duke Nukem Forever, Dead Island, Bulletstorm (aż 3 polskie!) i koncert Maidenów + Motorhead. :/ A właśnie, kiedy premiera Call of Juarez 3?

Edit: Jeszcze Shogun 2:Total War i Dragon Age 2...
The Witcher
Legenda

Posty: 1175
Dołączenie: 31 Lip 2008, 09:03
Ostatnio był: 05 Lis 2023, 13:22
Ulubiona broń: --
Kozaki: 325

Re: Dead Island

Postprzez Qba w 18 Lut 2011, 16:34

Od momentu, w którym oglądnąłem trailer czytam każdy news związany z tą grą, a jest ona dodatkowo połączona z tematyką zombiaków, a to mi się bardzo spodobało. Na razie można snuć tylko domysły, bo niestety informacji jest tyle co kot napłakał.
Awatar użytkownika
Qba
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 24 Lip 2010, 18:02
Ostatnio był: 12 Gru 2012, 23:32
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 9

Re: Dead Island

Postprzez Adam w 18 Lut 2011, 16:41

Gdy czytałem CD-Action z 2006 roku to dopiero zapowiadali tą gierkę i premiera miała był w "IV kwartale 2007".
Techland był zajęty bardziej Call of Juarez? :D
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: Dead Island

Postprzez paintball_0 w 18 Lut 2011, 16:47

Na stronce Dead Island jest zakładka, w której mają pojawić się podstawowe dane o grywalnych bohaterach (jedna postać już jest ujawniona), a jest ich czwórka. Gdzieś też czytałem, że ma być dostępny coop dla 4 graczy, ale nie wiem, czy to będzie na zasadzie multi na mapach z single, czy też 4 osoby będą przechodzić fabułę jednocześnie. Mam nadzieję, że gra nie okaże się kopią L4D bez broni palnej, gdzie fabuła będzie tylko pretekstem do ponownego zabijania hord nieumarłych...

W Call of Juarez 3 każdy z graczy- 3 w coopie- ma co jakiś czas inne cele do wykonania. Drużyna się rozdziela, każdy robi co do niego należy, nie tylko osłania kolegę. Fajnie by było zobaczyć tę samą mechanikę w grze o zombie.

Ciekawe co Techland robi w sprawie Chroma 2. Ciągle liczę na grę w stylu Deus Exa z otwartym światem i zadaniami przeprowadzanymi nieliniowo. ;)
Do tego dochodzi gra o najemnikach, której tytułu nie pamiętam. Pewnie też została wstrzymana a pomysły na gameplay zaczęto rozważać od nowa.
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

Re: Dead Island

Postprzez Qba w 18 Lut 2011, 21:15

http://www.cdaction.pl/artykul-17593/de ... wiedz.html


Dużo nowych informacji, między innymi, oprócz czwórki bohaterów opisano również lokacje, oraz trochę mniej ciekawostek o kilku pierdółkach
Awatar użytkownika
Qba
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 24 Lip 2010, 18:02
Ostatnio był: 12 Gru 2012, 23:32
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 9

Dead Island

Postprzez Kapeć29 w 20 Lut 2011, 18:43

Polski rynek gier zaczyna zyskiwać na wartości. Świetnie zapowiadający się Bulletstorm. I kolejne dziecko Polaków. Dead Island. Naparzanie Zombiee. Obczajcie ten trailer. Chyba najlepszy trailer do gry jaki widziałem, naładowany emocjonalnie, że aż zapiera dech w piersiach.

To trzeba zobaczyć.!!
:

Ostatnio edytowany przez Kapeć29, 20 Lut 2011, 19:05, edytowano w sumie 1 raz
nic mi się nie chce.
Awatar użytkownika
Kapeć29
Stalker

Posty: 104
Dołączenie: 04 Sty 2011, 14:08
Ostatnio był: 02 Paź 2014, 22:22
Ulubiona broń: Walker 9x18
Kozaki: 11

Re: Dead Island

Postprzez Szpagin w 23 Lut 2011, 18:47

Myślałem, że projekt upadł dobrych kilka lat temu. A tu proszę... Trailer wzbudził spore poruszenie (pisali o nim nawet w Metrze), szykuje się kolejny polski hit.
Image
Awatar użytkownika
Szpagin
Legenda

Posty: 1187
Dołączenie: 26 Wrz 2009, 11:39
Ostatnio był: 15 Gru 2021, 23:24
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 238

Re: Dead Island

Postprzez KoweK w 23 Kwi 2011, 12:28

[ http://www.computerandvideogames.com/28 ... k-amazing/ ]

Screeny sprzed miesiąca, ale nikt nie zapodał, a wyglądają świetnie. Oczywiście in-game.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Następna

Powróć do Inne gry

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości