RAGE

Dyskusje na temat gier i szeroko rozumianej rozrywki mieszczącej się w ramach powyższej kategorii.

Re: Rage

Postprzez KoweK w 04 Maj 2011, 15:26

Pierwszy raz to było pokazane na Quakecon (czy jakoś tak) w 2007. A temu shooterowi daleko do S.T.A.L.K.E.R.'a. :)
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Reklamy Google

Re: Rage

Postprzez adin w 04 Maj 2011, 18:00

Dżuz napisał(a):te stwory-mutanty... sam bym lepsze wymyślił :P (co to, ku*wa, jest ten skrzat-klaun? od Marca Silvestri zerżnęli... ? :facepalm:).

Wiesz, ja miałem tak samo za każdym razem gdy grałem w STALKERa, tamtejsze mutanty były po prostu śmieszne. Nie sądzę żeby to jakoś specjalnie przeszkadzało w rozgrywce choć nie ma co porównywać tych dwóch gier.
Image
Awatar użytkownika
adin
Ekspert

Posty: 711
Dołączenie: 14 Sty 2007, 01:58
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 22:43
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Kozaki: 28

Re: Rage

Postprzez Darth ReX w 04 Maj 2011, 19:49

Nie ma co się martwić o tę grę. Póki czuwa nad nią Carmack, nie będzie chały. Jego Doom 3 też specjalnie nie odstawał, po prostu nie spełnił nadziei.

Swoją drogą, czego można oczekiwać po grze, która ewoluowała z prostej strzelanki typu run'n'gun? To własnie Dooma zjadło.
|| Ryzen 5 3600 3,6GHz | 32GB DDR4 RAM | XFX Radeon RX 580 8GB | Windows 10 Pro x64 ||
Awatar użytkownika
Darth ReX
Redaktor

Posty: 2050
Dołączenie: 08 Lut 2008, 17:27
Ostatnio był: 05 Mar 2024, 23:52
Kozaki: 224

Re: Rage

Postprzez KoweK w 06 Maj 2011, 02:46

Offtopując: mnie w Doomie najbardziej rozczarowała technologia, która nie była taka rewelacyjna. Nie można było wykorzystać cieni do ukrycia się, fizyka była bardzo ograniczona i do tego kiepska. Poza tym, jak na strzelankę, gra jest dobra - takie 8/10 jak dla mnie. ;)

A RAGE też będzie shooterem (podkreślam ;)), więc nie spodziewajcie się ludzie rewolucji. Samo to, że ta gra ma otwarty świat jest już czymś zupełnie nowym w grach ID Software.

- - -



Wow! A.I. ucieka od gracza, nieźle. No i te wykorzystywanie otoczenia przez AI, np. jak ten pająk przechodzi lub przeskakuje przez przeszkody lub to samo robią przeciwnicy i wiem, że to nic nadzwyczajnego, ale rzadko można w grach spotkać takie coś... Solidna robota tak samo jak animacje.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack

Za ten post KoweK otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive BJ Blazkowicz.
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: Rage

Postprzez matekfpol w 06 Maj 2011, 12:13

KLIK
Jak widać można się spodziewać modów, gra już teraz cieszy się niezłą popularnością więc takich modyfikacji może być... Sporo :)
Awatar użytkownika
matekfpol
Tropiciel

Posty: 215
Dołączenie: 16 Lis 2010, 23:26
Ostatnio był: 30 Gru 2022, 15:29
Miejscowość: gej
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 39

Re: Rage

Postprzez impulse_101 w 06 Maj 2011, 12:58

Dobre! Ja na Crysisa 2 czekałem tylko ze względu na SDK ...i się rozczarowałem. Nawet jeśli RAGE okaże się przeciętna produkcja to grywalność wzrośnie poprzez edytor i własne pomysły :E
Image
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

Re: Rage

Postprzez Szpagin w 06 Maj 2011, 15:04

Nie wiem, jak wy, ale ja trochę żałuję odchodzenia od formuły FPSa z przełomu XX i XXI w., tzn. apteczki, pancerz, 10 giwer (co najmniej) przenoszonych na raz itd. Ostatnią taką produkcją był chyba Half-Life 2: Episode Two z roku 2007 (potem co prawda było kilka dużych gier, które mniej lub bardziej skutecznie starały się realizować ten schemat: Wolfenstein, dwie części Bioshocka. Potem było już tylko kopiowanie patentów z CoD, Halo i Gears of War. Z Rage wiązałem spore nadzieje, w końcu nad grą pracuje id - ojcowie pierwszoosobowych strzelanek. A tu widzę, że gra raczej nie zaoferuje niczego, co pozwoliłoby na powrót do starych, dobrych czasów. Szkoda.
Image
Awatar użytkownika
Szpagin
Legenda

Posty: 1187
Dołączenie: 26 Wrz 2009, 11:39
Ostatnio był: 15 Gru 2021, 23:24
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 238

Re: Rage

Postprzez KoweK w 06 Maj 2011, 16:04

O ile apteczki i pancerze rozumiem, bo to lepsze niż głupia regeneracja, ale 10 giwer naraz to wg Ciebie fajna rzecz?
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: Rage

Postprzez matekfpol w 06 Maj 2011, 16:31

Te "10 giwer naraz" jest zależne od "typu" FPS. Ja nie wyobrażam sobie Painkillera z dwoma slotami pod bronie, to czysta rozpierducha i im więcej narzędzi zadawania śmierci tym lepiej. Ale z drugiej strony w powiedzmy CoD 2 8 broni to byłoby zdrowe pie*dolnięcie. Obie te gry to FPS.
Trudno powiedzieć, do czego zaliczać Rage, osobiście wolałbym jednak mniej broni na rzecz chociaż odrobiny klimatu i "realizmu post-apo".
Awatar użytkownika
matekfpol
Tropiciel

Posty: 215
Dołączenie: 16 Lis 2010, 23:26
Ostatnio był: 30 Gru 2022, 15:29
Miejscowość: gej
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 39

Re: Rage

Postprzez Szpagin w 06 Maj 2011, 17:29

@Kowek, może to dlatego, że wychowałem się na grach typu Half-Life (1 i 2), Mortyr, Doom 3, Quake itd., gdzie taka praktyka była na porządku dziennym? Pamiętam, jak wkurzało mnie w Far Cry'u to, że mogę nosić tylko 4 bronie na raz. A to i tak była jedna z niewielu gier z takim ograniczeniem, w jakie wtedy grałem.
Nie lubię zwalać winy na konsolowców, ale mam wrażenie, że ograniczenie liczby giwer do 2 - 4 jest kolejnym dostosowaniem gry do pada, który nie poradziłby sobie ze zmianą takiej ilości giwer.
Image
Awatar użytkownika
Szpagin
Legenda

Posty: 1187
Dołączenie: 26 Wrz 2009, 11:39
Ostatnio był: 15 Gru 2021, 23:24
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 238

Re: Rage

Postprzez Universal w 06 Maj 2011, 17:56

Matek, Bulletstorm to też rozpierducha, a masz smycz, karabin uniwersalny ( :E ) i dwie bronie. Dobra, wybierasz spośród kilku w gęsto rozstawionych zasobnikach, a jednak.

W takim Hitmanie można więcej nosić, z wyłączeniem broni długiej... Pewnie w 5 to zmienią :-/

Jak dla mnie w Rage'u powinny być tylko samoróbki. Owszem, lekko futurystyczne, ale jednak robione z tego co jest pod ręką, a nie jakieś niby-P90 w nowej teksturze (@ filmik Kowka).

----
:arrowd: Skrót myślowy!
Ostatnio edytowany przez Universal 07 Maj 2011, 15:15, edytowano w sumie 2 razy
Język kłamie głosowi, a głos myślom kłamie; myśl z duszy leci bystro, nim się w słowach złamie.
Awatar użytkownika
Universal
Monolit

Posty: 2613
Dołączenie: 21 Lip 2010, 17:54
Ostatnio był: 08 Sie 2023, 20:40
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 1051

Re: Rage

Postprzez BJ Blazkowicz w 06 Maj 2011, 17:58

Tak patrzę i widzę że zmienili teksturę rękawiczek. Czyżby była możliwość zmiany ubioru?

A tak BTW:

Universal napisał(a):Jak dla mnie w Rage'u powinny być tylko samoróbki. Owszem, lekko futurystyczne, ale jednak robione z tego co jest pod ręką, a nie P90 w nowej teksturze (@ filmik Kowka).


Widziałeś ty kiedy P90? Wątpię. Po pierwsze P90 jest pistoletem maszynowym a nie karabinem szturmowym. Nie posiada wbudowanej lunety jak ta broń na filmie.
Sposób przeładowania się różni ZNACZNIE, po pierwsze P90 się nie łamie do przeładowania, tylko po prostu zdejmuje magazynek który jest jednocześnie pokrywą komory zamkowej. Ale dość technicznego ględzenia. Mnie bardziej ta broń przypomina karabin szturmowy z Dooma 3.
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 13 Sty 2023, 21:57
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

PoprzedniaNastępna

Powróć do Inne gry

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości