“XRay Engine” build 2205

Alpha, która posiada największy kawałek fabuły ze wszystkich. Fabuła jest właściwie taka sama, jak w oryginale, zostały zmienione odrobinę niektóre wydarzenie – według mnie są o wiele bardziej ciekawsze i efektowne (np. akcja z helikopterem na początku gry). Była to prawdopodobnie ostatnia stara koncepcja bazująca jeszcze na założeniach z 2003/2004. To był początek powolnej degradacji S.T.A.L.K.E.R.’a…

Lokacje:
Kordon (l01_escape)
Wysypisko (l02_garbage)
Agroprom (l03_agroprom)
Dolina Mroku (l04_darkvalley)
X18 (l04u_labx18)
Bar (l05_bar)
Magazyny wojskowe (l07_military)
Radar (l10_radar)

NPC:
-Wojsko
-Stalkerzy
-Mutanty
-Handlarze

Dlaczego warto zagrać:
-Fabuła i możliwość wykonywania zadań
-Ukończona Dolina Mroku z alphy 1935
-Ciekawe i odmienne skrypty zadań

FAQ

Screeny

Download

  • ANTYMIR – Zona zupełnie od nowa
    WKŁAD W ZONĘ Twórczość Andrieja Lewickiego czytelnicy z Polski znają dość słabo a to za sprawą tylko jednej wydanej w naszym [...]
  • Kroniki Zony: Stalkerska Sieć i PDA
    STALKERSKA SIEĆ Stalkerska Sieć — lokalna sieć komputerowa Zony do której podłączone są urządzenia PDA wszystkich stalkerów. Twórcy Stalkerskiej Sieci Po raz [...]
  • Q&A: W. Jełtyszew o planach GSC
    Brakowało nam Was. Dlaczego postanowiliście wznowić działalność studia GSC? Ponieważ najlepiej potrafimy tworzyć gry komputerowe, i to w zasadzie jest głównym [...]
  • caleb59 « 13 stycznia 2017, 10:25
    Dzięki za cynk!
  • mkdante381 « 13 stycznia 2017, 9:29
    Zły Hed recenzował na TV Gry
  • Kalec « 7 stycznia 2017, 11:06
    Wzajemnie :D
  • Chuck Norris « 23 grudnia 2016, 12:12
    *zaciera ręce* Wracamy do Zony, panowie…
  • caleb59 « 21 grudnia 2016, 11:42
    Jakaś awaria po stronie miserymod.com, link został zmieniony na działający.