“XRay Engine” build 1510

Alpha ta została pokazana na GDC w 2003 roku. Zawiera parę lokacji, np. Sarkofag i pierwszą wersję Generatorów. Alpha zasługuje na jej poznanie z racji niezłego klimatu i ogólnego “fajnego” wyglądu – stare animacje aktora i rąk są naprawdę wyśmienite, dodatkowo widać ręce na kierownicy, gdy prowadzimy auto. Mamy tutaj również dwie testowe mapy i dużo uzbrojenia (wcześniej jednak trzeba je sobie zespawnować przez konsolę). Na uwagę zasługuje niezła fizyka RagDoll – jak na rok 2003 było to wyśmienite. Gdy włączmy ekwipunek, możemy podziwiać stary pomysł GSC, czyli ikony przedmiotów w 3D (które kręcą się wokół własnej osi), a nie statyczne, jak w oryginale.

Lokacje:
• Agroprom (present_level_flesh, present_level2)
• Generatory (generators)
• Dead City (yarigra)
• Magazyny wojskowe (military_lex_final2)
• Radary (l10_radar)
• Sarkofag (podval_np)
• Poziomy do testów (1mm, level_physic2, ai_test_rats_flesh)

NPC:
• Stalkerzy
• Mutanty (Chimera, Mięsacz, Pijawka, szczury)
• Diler

Dlaczego warto zagrać:
• Stare animacje
• Mroczne Generatory
• Świetna fizyka i grafika, jak na 2003 r.
• Ikony ekwipunku w 3D

FAQ

Gameplay

Screenshoty

Download

  • Czarnobyl – 1000 mil w Zonie
    Przedstawiamy relację z wyprawy do Zony, którą odbyli nasi użytkownicy - Seek-n-Explore i Lehoslav. Dziękujemy za ciekawe materiały i życzymy powodzenia w [...]
  • ANTYMIR – Zona zupełnie od nowa
    WKŁAD W ZONĘ Twórczość Andrieja Lewickiego czytelnicy z Polski znają dość słabo a to za sprawą tylko jednej wydanej w naszym [...]
  • Kroniki Zony: Stalkerska Sieć i PDA
    STALKERSKA SIEĆ Stalkerska Sieć — lokalna sieć komputerowa Zony do której podłączone są urządzenia PDA wszystkich stalkerów. Twórcy Stalkerskiej Sieci Po raz [...]
  • caleb59 « 17 kwietnia 2018, 12:46
    Oficjalna polonizacja została dodana, dziękujemy jej autorom za czas i pracę włożoną w tłumaczenie.
  • MOS « 23 marca 2018, 23:51
    Już to demo zjedli w komentarzach pod filmem. Ale i są tacy co się spuszczają nad nim.
  • czerwo « 16 marca 2018, 18:41
    Eh…….S.T .A.L.K.E.R.2 wyjdzie , nie wyjdzie….Chyba tylko Monolit wie…
  • Juaz « 28 lutego 2018, 22:29
    Moim zdaniem powinnyśmy mocno trzymać kciuki za sukces tego projektu. Założenia są naprawdę ciekawe względem...
  • fogbuks62 « 17 lutego 2018, 15:05
    Jakieś info na temat spolszczenia?