“XRay Engine” build 1154

Bardzo podobne do 1114, z niewielkimi różnicami. Pierwsze, co się rzuca w oczy to inny klimat gry – jest jaśniej i przyjemniej, nie jest tak szaro i ponuro. Odwiedzimy ukończony Agroprom, który do 2007 roku prawie w ogóle się nie zmienił. Jedyne wrogie jednostki to wojsko. Możemy również pojeździć autem, albo raczej… nim się stać. Usunięto “miniguna”, który był w poprzednich alphach, dodano natomiast lornetkę. Interfejsu, fizyki i wielu innych elementów nadal brak.

Lokacje:
• Kordon (level1_game, level1_car)
• Agroprom (level2_game, level2_car)

NPC:
• Żołnierze
• Zombie (można spawnować)

Dlaczego warto zagrać:
• Ciekawie wyglądający Kordon
• “Dobre” (w porównaniu do poprzednich buildów) AI
• Jazda autem

FAQ

Screenshoty

Pobierz

  • Czarnobyl – 1000 mil w Zonie
    Przedstawiamy relację z wyprawy do Zony, którą odbyli nasi użytkownicy - Seek-n-Explore i Lehoslav. Dziękujemy za ciekawe materiały i życzymy powodzenia w [...]
  • ANTYMIR – Zona zupełnie od nowa
    WKŁAD W ZONĘ Twórczość Andrieja Lewickiego czytelnicy z Polski znają dość słabo a to za sprawą tylko jednej wydanej w naszym [...]
  • Kroniki Zony: Stalkerska Sieć i PDA
    STALKERSKA SIEĆ Stalkerska Sieć — lokalna sieć komputerowa Zony do której podłączone są urządzenia PDA wszystkich stalkerów. Twórcy Stalkerskiej Sieci Po raz [...]
  • caleb59 « 17 kwietnia 2018, 12:46
    Oficjalna polonizacja została dodana, dziękujemy jej autorom za czas i pracę włożoną w tłumaczenie.
  • MOS « 23 marca 2018, 23:51
    Już to demo zjedli w komentarzach pod filmem. Ale i są tacy co się spuszczają nad nim.
  • czerwo « 16 marca 2018, 18:41
    Eh…….S.T .A.L.K.E.R.2 wyjdzie , nie wyjdzie….Chyba tylko Monolit wie…
  • Juaz « 28 lutego 2018, 22:29
    Moim zdaniem powinnyśmy mocno trzymać kciuki za sukces tego projektu. Założenia są naprawdę ciekawe względem...
  • fogbuks62 « 17 lutego 2018, 15:05
    Jakieś info na temat spolszczenia?