“XRay Engine” build 1154

Bardzo podobne do 1114, z niewielkimi różnicami. Pierwsze, co się rzuca w oczy to inny klimat gry – jest jaśniej i przyjemniej, nie jest tak szaro i ponuro. Odwiedzimy ukończony Agroprom, który do 2007 roku prawie w ogóle się nie zmienił. Jedyne wrogie jednostki to wojsko. Możemy również pojeździć autem, albo raczej… nim się stać. Usunięto “miniguna”, który był w poprzednich alphach, dodano natomiast lornetkę. Interfejsu, fizyki i wielu innych elementów nadal brak.

Lokacje:
• Kordon (level1_game, level1_car)
• Agroprom (level2_game, level2_car)

NPC:
• Żołnierze
• Zombie (można spawnować)

Dlaczego warto zagrać:
• Ciekawie wyglądający Kordon
• “Dobre” (w porównaniu do poprzednich buildów) AI
• Jazda autem

FAQ

Screenshoty

Pobierz

  • Czarnobyl – 1000 mil w Zonie
    Przedstawiamy relację z wyprawy do Zony, którą odbyli nasi użytkownicy - Seek-n-Explore i Lehoslav. Dziękujemy za ciekawe materiały i życzymy powodzenia w [...]
  • ANTYMIR – Zona zupełnie od nowa
    WKŁAD W ZONĘ Twórczość Andrieja Lewickiego czytelnicy z Polski znają dość słabo a to za sprawą tylko jednej wydanej w naszym [...]
  • Kroniki Zony: Stalkerska Sieć i PDA
    STALKERSKA SIEĆ Stalkerska Sieć — lokalna sieć komputerowa Zony do której podłączone są urządzenia PDA wszystkich stalkerów. Twórcy Stalkerskiej Sieci Po raz [...]
  • Junx « 20 kwietnia 2017, 21:55
    Super, ale uwierzę jak zobaczę to “życie”, reszta mało interesująca.
  • Cthulhu « 20 kwietnia 2017, 18:57
    Tłukę w SoC do dziś. To jedyna gra jaką mam niezmiennie cały czas na dysku zawsze od lat. Przechodziłem...
  • mikew_86 « 17 kwietnia 2017, 9:45
    Moim zdaniem Stalker to wraz z HL2 najlepsze gry jakie kiedykolwiek powstaly. Dlaczego obok HL2 ? HL2...
  • GajgerW « 3 kwietnia 2017, 16:57
    Pamiętam takie demo: Uciekało się przed chmarą szczurów tyłem i strzelało z pistoletu, wszystko w kolorze...
  • Akinaro « 2 kwietnia 2017, 15:58
    Wciąż mnie zadziwia to że Stalker ma tak bardzo realistyczne konfiguracje map… Prawie każdy budynek...