4
kwi
Przejdź do komentarzy

S.T.A.L.K.E.R. 2 – animacje

W portfolio na stronie Siergieja Żukowa, animatora postaci 3D ze studia GSC pracującego w narzędziu Autodesk Maya, umieszczony został film prezentujący animację ruchu pijawki i nieznanego stalkera. Niewątpliwie prezentacja jest autentyczna, ponieważ Siergiej jest autorem ponad 100 animacji postaci zrobionych na potrzeby projektu S.T.A.L.K.E.R. 2 i Stalker Online.
W ramach przypomnienia, w rozszerzeniu newsa prezentacja modelu 3D, publikowana wcześniej jedynie na łamach naszej strony w serwisie facebook oraz forum.

S.T.A.L.K.E.R. 2 - animacje4.957

informacje o wpisie:

xKoweKx
autor:
xKoweKx

ocena wpisu:

VN:R_U [1.8.0_1031]

Rating: 4.9/5 (7 votes cast)

36 odpowiedzi do S.T.A.L.K.E.R. 2 – animacje


Tormentor
04.04.2012, 17:06

Oh men! Super to wygląda, szczególnie manewry Pijawki bo w ShoC’u jak się jej biegać zachciało to wyglądało to całkiem komicznie. Ogólnie to

Tormentor
04.04.2012, 17:06

zaje*iście ;)

Werewolver
04.04.2012, 17:13

No ładnie

Eleventh
04.04.2012, 17:28

Widać, że używanie techniki Motion capture nadaje realizmu ruchom postaci.
Poza tym przyjemnie jest zobaczyć, gdy coś co widzieliśmy parę miesięcy temu na konceptach przeszło do komputerowej animacji. :)

adin
04.04.2012, 17:40

tragicznie to wygląda, nie widzę tu ani grama realizmu

Szpagin
04.04.2012, 17:43

Jak już pisałem, nie podoba mi się trzymanie karabinu (ręka przechodzi przez uchwyt). Mam nadzieję, że zostanie to poprawione. Poza tym jest świetnie.

Provski
04.04.2012, 19:10

Raczej to poprawią. To pewnie był tylko test samych animacji. Szczególnie mi się podoba jak w ostatniej animacji ten gość podciąga karabin na ramię :D

bax20
04.04.2012, 19:19

W końcu jakiś filmik :)

Afrose
04.04.2012, 19:25

No mi się podoba.
Pijawka wymiata :)

Soviet
04.04.2012, 19:25

Szkoda, że ten filmik to takie post (pre?) mortem gry, której nie było i nie będzie :).

Tajemniczy
04.04.2012, 19:51

Ta pijawa to ekstra wygląda. Jakbym taką w S2 zobaczył w nocy to mogłoby być trochę strachu

Crew
04.04.2012, 20:40

Lubię tą muzykę w tle ;p

KestreL
04.04.2012, 22:28

i to się nazywa news! dobrze wiedzieć że chłopcy z GSC coś kminią ;D

robo_pl
04.04.2012, 23:16

jakieś zdzicho-bidżejowe gówno

Rafai Bartkov
05.04.2012, 0:00

Trzymam kciuki za GSC! W porównaniu z SoC, CS oraz CoP ruchy Pijawki są o wiele lepsze. Ciekaw jestem czy Stalker siedzący na oponie to tylko tester czy może SPOILER jakiejś grywalnej postaci ;). Marzę by S.T.A.L.K.E.R 2 wyszedł jak najszybciej, ale ważne że są jakieś postępy :). Powoli, ale do celu, nic na siłe. Pozdro. :)

Handlarz
05.04.2012, 0:12

Był oby fajnie gdyby w finalnej wersji gry były te animacje bo wyglądają nieźle – GSC da rade !

GonZoo
05.04.2012, 0:18

Grunt ,że coś się dzieje w temacie 2-jki.
Tylko niech się troszki pośpieszą bo się całkiem zestarzeję . . .albo zdechnę czekając.
W końcu 40-stka na karku , ech…

Pilot
05.04.2012, 9:28

Podsumowując filmik to: Pijawka od ostatniej wizyty przypakowała na siłce, zdziczała, nauczyła się na naszych oczach wysysać krew ze stakerów, przyjęła odrobinę taktyki snorka(Atak z zaskoczenia i skok powalający stalkera, mimo że takiej ”powalającej” animacji na filmiku nie ma ale bardzo strasznie by to wyglądało gdyby taka wyskoczyła za krzaków i powaliła naszego/ą towarzysza/postać), obwąchuje ziemie całkiem jak snork. Co do stakera to: Jego ciuchy nie wyglądają na takie które wyszły niedawno z fabryki i wszystko złożyło się w ładną uporządkowaną całość tylko na takie aby można było w tym przetrwać w zonie a nie na ”pokaz”. Ruchy są bardzo naturalne a do tego stalkerzy wreszcie potrafią wyciągnąć pistolet albo granat(Granata także nie ma ale może będzie) z kabury albo torby a nie z ”tyłka”. Karabin nie jest już upaćkany w kleju i nie przyczepia się do pleców stalkera tylko wisi na pasku i jest ruchomy(szczególnie to widać kiedy nasz stalker siedzi sobie na oponie to karabin sobie leży). Czyli jeżeli GSC będzie brnąc w tym kierunku animacji to ja jestem usatysfakcjonowany(Ciekawe jak zachowują się i wygląda reszta stalkerów/Mutantów i czy użyczymy nowych)

PeterHD
05.04.2012, 9:39

Animacje bardzo piękne, lecz czemu te postacie się… błyszczą?

StalkerCiastek
05.04.2012, 10:14

Nareszcie jakieś porządne animacje Stalkerów. Świetnie to wygląda.

Junx
05.04.2012, 10:42

Jeżeli pójdą w stronę “natury” z ruchami to ja jestem za.

Wheeljack
05.04.2012, 11:36

Błyszczą się, bo filmik jest nagrywany w mayi, na x-rayu z odpowiednimi shaderami wszystko będzie wyglądać lepiej. :P

Szpagin
05.04.2012, 12:18

Dopiero teraz to zauważyłem (wiem, trochę mi to zajęło): filmik pochodzi z 2011 roku, a więc z czasów, gdy prace nad grą szły pełną parą. Jak to wygląda teraz – nie wiadomo.

tuzim wierzbica
05.04.2012, 12:43

Teraz to sam nie wiem studio w końcu jest zamknięte czy nie ?? Proszę o odp :D

Kalu
05.04.2012, 13:34

@tuzim wierzbica
Studio jest otwarte, a news dotyczący zamknięcia GSC był tylko żartem prima aprilisowym ;)

michastalker
05.04.2012, 14:44

pijawka- nieproporcjonalnie duże dłonie i stopy, nienaturalny powolny atak, stalker- ubranie się przez siebie przetapia

stachu4587
05.04.2012, 15:19

Akurat to, że pijawka ma większe dłonie i stopy nie uznał bym za wadę. Przecież to nie człowiek tylko stwór i nie musi mieć proporcjonalnych kończyn względem reszty ciała tak jak homo-sapiens.

M3Fis70
05.04.2012, 23:38

Mam nadzieję że nie tylko twierdzę iż ten samotnik ma dziwny ryj, jakiś tak nie STALKER’owski…
Cóż ale pijawek się zacznę bać na nowo.

dymek1010
06.04.2012, 3:27

npc-towcy z ludzkimi ruchami wrescie. pijawka genialna. moze nie w temacie na gry-online widnieje data premiery: 2015

Snork1
06.04.2012, 11:53

Przynajmniej postać ma stopy normalnej wielkości :D, a pijawka prezentuje się o wiele lepiej, ciekawe jak będzie wyglądać w nowym stalkerze animacja ataku pijawki.

MioDula
09.04.2012, 22:01

Ogólnie pijawka się widocznie zmieniła od pierwszej części Stalkera. Tutaj wyrażnie widać, że jest większa i grubsza, w cieniu czarnobyla pijawka to sama skóra i kości. Jej macki są tutaj miękkie i giętkie, a wcześniej były długie i sztywne jak patyk. I tutaj zmienili trochę jej wygląd i nie ma już takiej odrażającej facjaty. I jeszcze nie widziałem, żeby pijawka skakała i stawała na “cztery łapy”. Mam nadzieję, że nauczą ją biegać, bo jak to już ktoś zaznaczył, jej bieg wygląda śmiesznie ^^.

Zmiane widzę też ulegnie jej zachowanie. Pijawka to nie to co snork i nie działa “strategicznie”. Nie atakuje z zaskoczenia, nie skrada się i nie powala nikogo na ziemię. Zawsze tylko jak zobaczy stalkera to biegnie na niego jak oszalała. Ale te zmiany z pewnością wpłyną na samą grę. Będzie trudniejsza i bardziej wymagająca. Mi to odpowiada :)

dodik18
11.04.2012, 16:57

animacje są zarąbiste. Oby tylko zrobili stalkera jak najszybciej

djcycu
11.04.2012, 19:38

I narzekają niektórzy… Czekajcie tylko się render gry już pojawi… Leśna wąska asfaltowa dróżka, burza i deszcz, noc i te świecące oczy biegnącej na was na czterech łapskach pijawki ciągnącej przy brodzie te macki… Coś zajebistego!

Snork1
11.04.2012, 22:59

Byle nie przesadzali z wymaganiami…

Pijawol
13.04.2012, 6:34

Nawet Pijawol był w filmiku. :)

kknjnkj
13.11.2013, 17:30

no wyglądało to ładnie i jeden mały szczegóły na który zwrócił uwagę chyba tylko prvoski tę podciągnięcie broni jeśli pójdzie tak dalej (i jeśli w ogóle będą nad tym pracować) to my będziemy mieli grę a oni forsę


Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
  • Czarnobyl – 1000 mil w Zonie
    Przedstawiamy relację z wyprawy do Zony, którą odbyli nasi użytkownicy - Seek-n-Explore i Lehoslav. Dziękujemy za ciekawe materiały i życzymy powodzenia w [...]
  • ANTYMIR – Zona zupełnie od nowa
    WKŁAD W ZONĘ Twórczość Andrieja Lewickiego czytelnicy z Polski znają dość słabo a to za sprawą tylko jednej wydanej w naszym [...]
  • Kroniki Zony: Stalkerska Sieć i PDA
    STALKERSKA SIEĆ Stalkerska Sieć — lokalna sieć komputerowa Zony do której podłączone są urządzenia PDA wszystkich stalkerów. Twórcy Stalkerskiej Sieci Po raz [...]
  • blablablabla « 25 września 2017, 22:00
    Warto dodać że optymalizacja także została poprawiona :)
  • mayer99 « 22 września 2017, 20:58
    Dopóki nie będzie w tej produkcji choć namiastki otwartego świata to ja “podziękować&# 8221; za tę...
  • stpauli « 21 lipca 2017, 22:00
    Na jakim etapie jest spolszczenie, jeśli w ogóle jest tworzone?
  • Monus « 17 lipca 2017, 19:14
    A tak na serio to bez kitu mógł by ktoś zapodać save z końca agropromu poraz 3 zaczynam grę od nowa nie mam siły...
  • Monus « 17 lipca 2017, 19:12
    Ludzie dajcie save z konca agropromu !!! :D