14
wrz
Przejdź do komentarzy

Wywiady z twórcami CoP

MOHCTP-2: Będą jakiekolwiek bitwy, wojny?
Oleg Javorsky: Nie.

MOHCTP-2: Czyste Niebo miało pewne braki, Cień Czarnobyla pozostawiał straszne i niezapomniane wrażenia, czy możemy mieć nadzieje na przywrócenie tego?

Oleg Javorský: W grze zaimplementowane będą dwie podziemne lokacje, w stylu labiryntów razem z klimatycznymi dla nich mutantami.

MOHCTP-2: Czy w grze ujrzymy elektrownię atomową?
Oleg Javorský: Nie.

MOHCTP-2: Jaki będzie cel gry?
Oleg Javorský: Sekret.

MOHCTP-2: A co z cukierkową grafiką?
Oleg Javorský: Kolor obrazu będzie zależny od wielu czynników, pory dnia, pogody itp.

MOHCTP-2: Trawa będzie miała swój własny cień?
Oleg Javorský: Nie.

MOHCTP-2: Czy NPC reagują na warunki atmosferyczne?
Oleg Javorský: Nie reagują.

MOHCTP-2: Czy będzie wiele zakończeń, tak jak to miało miejsce w Cieniu Czarnobyla?
Oleg Javorský: Nie będzie kilku zakończeń, jednak dodaliśmy tryb freeplay.

MOHCTP-2: Czy wreszcie ujrzymy prawdziwą Prypeć, a nie parodie którą dostaliśmy w ShoC?
Oleg Javorský: Tak, autentyczność miasta Prypeć stoi na bardzo wysokim poziomie.

MOHCTP-2: Ujrzymy nowe anomalie?
Oleg Javorský: Tak.

MOHCTP-2: A nową broń?
Oleg Javorský: Również.

MOHCTP-2: Jak duża w przybliżeniu będzie Prypeć?
Oleg Javorský: Pełna osiedli oraz sławnych obiektów.

MOHCTP-2: Pod jakim DX będzie działać gra?
Oleg Javorský: DX8, 9, 10, 11 (wątpliwe)

MOHCTP-2: Jak dużo NPC ujrzymy w 1 lokacji?
Oleg Javorský: To zależy od A-Life, jednak mniej niż w poprzednich częściach.

MOHCTP-2: Ile czasu zajmie nam przejście gry?
Oleg Javorský: Od 7 do 9 godzin. W trybie freeplay grać możemy nieskończenie.

A teraz kolejny wywiad.

G: W głównym menu gry zauważyłem, że wersja silnika to 1.6.00, jakie nowości zostały wdrożone?
-Głównie, prace nad silnikiem prowadzone były w kierunku optymalizacji, ze względu na ograniczenia czasowe nie mieliśmy zbytnio czasu na istotne zmiany. Musieliśmy jednak zrezygnować z Shaderów 1.1, teraz aby zagrać potrzebujemy co najmniej karty z wersją 2.0.

G: A co ze statycznym oświetleniem, zostało usunięte?
-Nie, tryb statycznego oświetlenia pozostał.

G: Oglądałem niedawno screeny z mapy “Prypeć”, Panowie, dlaczego Wasza wersja tego miasta jest tak “Naga”? Bardzo mało tam drzew, krzewów czy trawy.
-Wiem, czytałem o tym na forum. Uwierzcie mi, Prypeć jest najbardziej szczegółową z wszystkich trzech lokacji, nasz silnik pęka w szwach.

G: Czy boisz się, że gracz będzie się nudził przemierzając ogromne pustkowia, gdzie strzelaniny nie będą często widywane?
-Ale przecież sami gracze zwrócili się do nas z prośbą o zmniejszenie liczby NPC, próbujemy się dostosować do opinii fanów :)

G: Zbliża się to do oryginalnej koncepcji gry, gdzie Stalkerów było tylko 120stu?
-To nie była nawet koncepcja i pomysł, przed rozpoczęciem realizacji nie zostało to osiągnięte.

G: Czy datą wydania nadal pozostaje jesień 09′?
-Tak, skupiamy się na Październiku.

Wywiady z twórcami CoP5.054

informacje o wpisie:

Michu
autor:
Michu

ocena wpisu:

VN:R_U [1.8.0_1031]

Rating: 5.0/5 (4 votes cast)

7 odpowiedzi do Wywiady z twórcami CoP


HollowVooDoo
14.09.2009, 18:47

-Głównie, prace nad silnikiem prowadzone były w kierunku optymalizacji, ze względu na ograniczenia czasowe nie mieliśmy zbytnio czasu na istotne zmiany.

Brawo!

Crew
14.09.2009, 19:42

Wiedziałem ! Także możemy spodziewać się gównianej optymalizacji . Brak czasu ? To przesunąć datę premiery , wolę pograć później niż grać i mieć co parę minut CTD lub inne błędy

HollowVooDoo
14.09.2009, 19:45

Crew skoro na poświecili cały czas na optymalizacje to niekoniecznie musi być gówniana. Ale co do opóźniania to się zgodzę, wole później a lepiej niż wcześniej a gorzej.

monolit1935
15.09.2009, 9:52

obiecanki…
znowu okaże się tak że to co w cs najbardziej chwalili ( wojna frakcji ) wyjdzie im najgorzej :(

CrisuSPW
15.09.2009, 10:26

Właśnie straciłem kilka cennych chwil życia czytając te kłamstwa i wymijające odpowiedzi. Kolejne, wielkie i żałosne brawa dla GSC.

Dziarsky
16.09.2009, 20:14

To po jaki hu@ tu jeszcze jesteście? Po cholerę w to gracie skoro to takie żałosne?
Ręce opadają………

Michu
16.09.2009, 21:49

Tutaj bym się zgodził ;)

Wy się ze mnie śmiejecie że tyle czasu poświęcam dla CoP, który ‘pewnie będzie totalnym gniotem’. Ale jako fan wierzę że wcale nie będzie tak źle. Po prostu…


Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
  • Czarnobyl – 1000 mil w Zonie
    Przedstawiamy relację z wyprawy do Zony, którą odbyli nasi użytkownicy - Seek-n-Explore i Lehoslav. Dziękujemy za ciekawe materiały i życzymy powodzenia w [...]
  • ANTYMIR – Zona zupełnie od nowa
    WKŁAD W ZONĘ Twórczość Andrieja Lewickiego czytelnicy z Polski znają dość słabo a to za sprawą tylko jednej wydanej w naszym [...]
  • Kroniki Zony: Stalkerska Sieć i PDA
    STALKERSKA SIEĆ Stalkerska Sieć — lokalna sieć komputerowa Zony do której podłączone są urządzenia PDA wszystkich stalkerów. Twórcy Stalkerskiej Sieci Po raz [...]
  • Kinot32 « 26 stycznia 2024, 17:44
    Mogli by nawet przesunąć na 2025, i tak by nie robiło różnicy
  • KarwaPL « 21 stycznia 2024, 7:56
    Ciekawe, ciekawe. Wypróbujemy z synem. Pzdr
  • KarwaPL « 17 stycznia 2024, 20:27
    Spodziewałem się tego, ale i tak jest trochę zawiedziony :-)) p.s. Odpalam Gamma zatem
  • KarwaPL « 22 grudnia 2023, 21:11
    Wzajemnie, Stalkerzy
  • KarwaPL « 17 grudnia 2023, 12:03
    W mordę nie mogę się już doczekać :-) p.s. Z Synem dalej gramy w Zew Prypeci
  • Metro 2033 - DirectX 11
    Dobre wieści dla wszystkich (przyszłych) posiadaczy kart obsługujących najnowszą wersję DirectX ozna...